Електровантажівку оснастять батареями на основі елементів 2170.
На Gigafactory у Неваді почалося виготовлення чотирьох прототипів нових вантажівок Tesla Semi, про це повідомив блог Teslarati. За інформацією видання, прототипи електровантажівок оснастять трьома акумуляторними блоками на основі пальчикових акумуляторів типорозміру 2170 L. Два з них призначені для дорожніх випробувань: один – для випробувань на міцність, другий – для перевірки холодом на Алясці.
Передбачається, що в майбутньому нові блоки 4680 встановлюватимуть на всі електромобілі Tesla, але, за чутками, на початковому етапі електрична вантажівка Tesla Semi буде використовувати батареї на осередках 2170.
Батареї типорозміру 2170 компанія представила в 2017 році, разом з Model 3. Їх виробництво налагоджене на Gigafactory в Неваді. З того часу батареї вдосконалили, а їх ємність вдалося підвищити на пару десятків відсотків.
У вересні 2020 року голова компанії Tesla Ілон Маск представив нові акумулятори типорозміру 4680, які за своїми показниками перевершують 2170. Особливість таких блоків тому, що складена з них батарея виконує несучі функції, тобто є частиною силової структури кузова автомобіля. Це дозволяє будувати легші електромобілі. На даний момент осередки 4680 виробляють тільки на акумуляторному заводі у Фрімонті.
Що стосується, електротягача Tesla Semi, то його серійне виробництво, скоріше за все, налагодять на заводі, який будується у Техасі.
Як раніше повідомляв Autogeek, Ілон Маск розповів, як Apple могла купити Tesla.