Menu
in ,

Електромобільний стартап Neta націлився на світовий ринок: модель за $9200 випустили з правим кермом

Neta Automobile оголосила про просування за межі Піднебесної.

Прем’єра першої експортної моделі маловідомого за межами Китаю стартапу відбулася на 18-й виставці China-ASEAN Expo у Наньніні. Нею стала праворульная модифікація електромобіля Neta V з запасом ходу 401 км (в циклі NEDC).

Як заявила прес-служба стартапу, спочатку новинку запропонують на ринку АСЕАН, куди входять 10 країн Південно-Східної Азії – Бруней, В’єтнам, Індонезія, Камбоджа, Лаос, Малайзія, М’янма, Сінгапур, Таїланд та Філіппіни. Яка з цих країн призначена першою, не повідомляється.

У 2022 році Neta V з’явиться і у Європі. Як йдеться у повідомленні, це дозволить прискорити процес глобалізації компанії. Просування Neta на світові ринки підтримує Qihoo 360, найбільша китайська компанія з кібербезпеки, яка розробила антивірусні програми 360 Safeguard і 360 Mobile Safe, веб-браузер 360 Secure Browser та магазин мобільних додатків 360 Mobile Assistant.

За заявою виробника, електромобіль Neta V укомплектований 12,0-дюймової цифровою панеллю приладів, 14,6-дюймовим центральним дисплеєм, круїз-контролем з фіксованою швидкістю, безключевим доступом та кнопкою запуску/зупинки двигуна. Потужність єдиного мотора електрокросовера – 74 к.с. Ємність тягової батареї – 35 кВт•год.

Стартап Neta заснований в жовтні 2014 року. На даний момент в лінійці компанії два моделі – Neta V та Neta U Pro. Перша вийшла на ринок у 2018 році. На китайському ринку Neta V кошкує від 59 900 до 75 900 юанів ($9280 – 11760), Neta U Pro – від 99 800 до 159 800 юанів ($15460 – 24760).

У серпні стартапу вдалося доставити 6613 електромобілів, на 10% більше ніж в липні та на 449% більше, ніж роком раніше. В цілому, за вісім місяців 2021 року компанії реалізувала 33 728 автомобілів, на 367% більше, ніж у 2020 році.

Ці успіхи на ринку дозволили Neta наприківці минулого місяця підписати партнерську угоду з Huawei, в рамках якої стартап використовувати технології останньої в своїх майбутніх моделях. Також партнери співпрацюватимуть у областях інтелектуального мережевого підключення, бортових обчислень, інтелектуального водіння, цифровий енергії та хмарних сервісів.

Перший результат цієї співпраці – Neta S. Згідно із заявою Neta, «електричне купе В-класу» використовуватиме вбудовану обчислювальну платформу MDC і технологію LiDAR від Huawei. Як заявлялося раніше, на ринку новинка з’явиться наприкінці 2022 року.

Як раніше повідомляв Autogeek, в Ізраїлі побудували мініатюрний електромобіль-трансформер зі змінюваною шириною колії.

За матеріалами: Cnevpost

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version