Toyota розробила працюючий прототип електромобіля, який оснащено твердотільний акумулятор.
Компанія співпрацює з Panasonic і хоче вже в 2025 році налагодити випуск батарей.
Однак зараз до серійного виробництва іще далеко, так як автовиробнику потрібно вирішити найбільшу проблему твердотільних акумуляторів – короткий термін служби.
Основою стратегії Toyota по зниженню рівня шкідливих викидів стали гібридні та водневі автівки. Проте це не означає, що компанія повністю відмовляється від виробництва електромобілів.
Твердотільні батареї заряджаються набагато швидше та мають більшу щільність енергії. З урахуванням цих можливостей, автівка з таким акумулятором може подолати більшу відстань, ніж з літій-іонним.
Компанія планувала, що презентує робочий прототип вже на Олімпійських іграх року. Проте, як відомо, через пандемію коронавірусу в світі їх перенесли на рік. Не дивлячись на це, Toyota все одно хоче продемонструвати чого досягла в розробці батарей.
Виконавчий віце-президент компанії Кейджі Каіта зазначив, що найбільшою проблемою твердотільних батарей являється короткий термін їх служби, адже вони часто виходять з ладу після повторного заряджання.
Toyota разом з Panasonic фокусується на електроліті, що виготовлений на основі сірки. Таким чином забезпечується більш ефективний перенос іонів між електродами. Зараз перед розробниками стоїть задача – створити електроліт, який не буде деформуватись при звичайному заряджанні та розряджанні акумулятора.
На 2025 рік запланований початок лімітованого виготовлення нових твердо тільних батарей. Вони будуть досить дорогими. Однак, якщо цей проект виявиться успішним, то це буде великим стрибком вперед у розвитку екологічно чистих транспортних засобів.
Як раніше повідомляв Autogeek, BMW працює над розширенням електромобільності бренду і тому підписала довгостроковий контракт з компанією Northvolt, що передбачає поставку акумуляторних елементів на 2 мільярди євро.
По матеріалах: caranddriver.com.