Menu
in ,

Електромобілі Tesla зможуть долати більше на одному заряді: як цього вдалося досягти й на скільки збільшиться запас ходу

Запас ходу седана зменшився на 22 км, тоді як кросовера збільшився на 34 км.

Компанія Tesla почала комплектувати молодші моделі лінійки – седан Model 3 та кросовер Model Y – мультимедійною системою MCU3 на базі процесора AMD Ryzen, яку раніше отримали Tesla Model S та Model X. Як виявилося, модернізація бортової електроніки позначилася на запасі ходу електромобілів. Справа в тому, що процесор Intel Atom, який використовувався раніше, вимагав менших витрат енергії, ніж новий і, як виявилося на стільки, що компанії довелося повідомити потенційних покупців на окремих ринках про зниження запасу ходу.

За інформацією InsideEV’s, письмове повідомлення про зниження запасу ходу седана до 602 км у вимірювальному циклі WLTP, що на 22 км менше початкового, отримав один із покупців Model 3 в Австралії.

Цікаво, що в залежності від версії цифри різняться. Наприклад, запасі ходу Tesla 3 RWD заміна процесора не позначилася: 510 км з колісними дисками діаметром 18 дюймів та 491 км з дисками на 19 дюймів.

Тоді як нова Model 3 LR AWD з дисками 18 дюймів проїжджає на 11 км менше, тобто 626 км замість колишніх 637 км, а з дисками на 19 дюймів – 602 км (-12 км). Запас ходу Model 3 Performance (диски 20 дюймів) тепер складає 547 км (-20 км).

Цікаво, що запас ходу кросовера Model Y змінився у більшу сторону. Так, версія Model Y LR AWD з дисками 19 дюймів тепер проїжджає на одному заряді на 28 км більше, ніж раніше – 565 км, а з 20-дюймовими – 533 км (+26 км). Model Y Performance з дисками на 21 дюйм додав одразу 34 км і тепер проїжджає без підзарядки 514 км замість 480 км.

Збільшення запасу ходу кросовера пов’язують з новою батареєю, ємність якої становить 82 кВт•год проти колишніх 77 кВт•год. Не виключені інші зміни, які вплинули на загальну ефективність системи.

Як раніше повідомляв Autogeek, Tesla зібрала першу партію електрокросоверів Model Y на заводі у Берліні, однак продавати їх не будуть.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version