Menu
in ,

Електромобілі, сервіси та «зелена» енергія: нова стратегія Kia передбачає наймасштабнішу трансформацію

Компанія Kia оголосила про наймасштабнішу трансформацію в своїй історії.

Компанія Kia озвучила основні пункти довгострокової стратегії розвитку, в рамках якої окрім виробництва автомобілів займеться наданням «рішень для екологічної мобільності» та суміжних послуг. У самій компанії прийдешні перетворення називають «наймасштабнішою трансформацією в історії бренду».

Першим кроком у цьому напрямку стала заміна логотипу та слогану компанії: Movement that inspires – «Рух, який надихає». Крім того, з назви компанії зникло слово Motors, тепер це просто Kia.

Свою головну мету компанія позначила, як створення «надихаючих продуктів» та «досвіду взаємодії». Ключова роль в її досягненні відводиться електромобілям. Відповідно до так званого Plan S, до 2027 року у лінійці марки з’являться сім нових електричних моделей.

Першу представлять до кінця першого кварталу 2021 року. Це буде кросовер на платформі E-GMP з запасом ходу більше 500 км. Батарея буде заряджатися за 20 хвилин. Крім того, це буде перша глобальна модель Kia з новим логотипом.

Також в планах розробка нової лінійки електричної спецтехніки (PBV, Purpose-Built Vehicles) для корпоративних клієнтів: автомобілів для каршерінгу, логістичних та кур’єрських фургонів. В цьому напрямку Kia планує співпрацювати зі стартапами Canoo та Arival.

Крім того, компанія має намір розвивати всілякі сервіси та більш активно використовувати «чисту» енергію з відновлюваних джерел та матеріали з переробки.

Як раніше повідомляв Autogeek, компанія Kia презентувала новий логотип та слоган.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version