Статистика останніх місяців показує, що американським дилерам стало важко продавати електромобілі, незважаючи на значне падіння цін протягом минулого року. У 2023-у електромобілі продаються у середньому втричі довше, ніж роком раніше.
Дані за липень 2023 року показують, що для продажу нового електромобіля потрібно в середньому 50 днів, що майже вдвічі більше, ніж у липні 2022 року (25,2 дня). Ситуація ще гірша для вживаних електромобілів, які зараз продаються в середньому за 57,8 днів порівняно з 26,4 днями минулого року. Хоча це погана новина для більшості виробників автомобілів, які мають у своєму асортименті електромобілі, це насправді гарна новина для потенційних покупців електромобілів, оскільки вони можуть вимагати у продавців більші знижки.
Згідно з останнім дослідженням ринку від iSeeCars, найшвидше продаваним новим електромобілем, за винятком Tesla, є Chevrolet Bolt (29,1 дня), незважаючи на те, що модель буде знята з виробництва до кінця року. Що стосується вживаних електромобілів, то найшвидше продається Tesla Model Y (47,6 дня), за ним йдуть Nissan Leaf (51,3 дня) і Tesla Model 3 (51,8 дня).
У середньому вживаний автомобіль, незалежно від типу силового агрегату, коштує 33 240 доларів та продається за 49 днів, що на 3,6% дешевше та на 6,1% швидше порівняно з минулим роком. З іншого боку, середній новий автомобіль коштує 45 936 доларів, і дилеру потрібно 48,2 дня, щоб його продати.
Варто зазначити, що Toyota Grand Highlander Hybrid і Honda HR-V є найшвидше продаваними новими та вживаними автомобілями в США.
Взагалі, найшвидше продаються нові автомобілі Toyota Grand Highlander Hybrid (9,2 дня), Range Rover (10,4 дня) і негібридна Toyota Grand Highlander (10,7 дня). Серед вживаних автомобілів рекордсменами є Honda HR-V (34,4 дня), Acura ILX (35,3 дня) і Toyota Highlander Hybrid (36,6 дня).
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, GM повернеться до Європи з електромобілями Cadillac Lyriq та GMC Hummer EV.