У вересні, новий електричний спортивний автомобіль від Porsche відсвяткував свою гучну прем’єру одночасно на трьох континентах. Тепер компанія готова презентувати третю версію спортивного електрокару Taycan 4S.
Нова модель доступна з батареями двох різних ємностей і поставляється з батареєю Performance потужністю до 390 кВт (530 к.с.) або батареєю Performance Plus потужністю до 420 кВт (571 к.с.).
Таким чином Taycan 4S стає базовою моделлю даного модельного ряду Porsche слідом за презентацією Taycan Turbo S і Taycan Turbo. Серійно автомобіль оснащується «одноярусною» батареєю Performance загальною ємністю 79,2 кВтг.
Як опція пропонується вже відома по Taycan Turbo S і Taycan Turbo «двохярусна» високоефективна батарея Performance Plus. Її загальна ємність становить 93,4 кВтг.
Відповідно діапазон вихідної потужності різниться від 390 кВт (530 к.с.), в режимі Overboost із батареєю Performance, до 420 кВт (571 к.с.), із високоефективною батареєю Performance Plus.
В обох варіантах Taycan 4S розганяється до 100 км/год за 4,0 секунди. Максимальна швидкість також складає 250 км/год в обох випадках.
Запас ходу з батареєю Performance складає до 407 км і до 463 км з батареєю Performance Plus (відповідно до стандартів WLTP) – це найвищі показники в поточному модельному ряді Taycan.
Пікова зарядна здатність складає 225 кВт (батарея Performance) або 270 кВт (батарея Performance Plus).
Інноваційні електродвигуни та динамічні ходові характеристики
Прискорення, що перехоплює подих, типова для спортивних автомобілів динаміка та неймовірна потужність – всі переваги Taycan, втілено також у новій моделі 4S.
Синхронний електродвигун із постіною напругою на задній осі має активну довжину 130 міліметрів, тобто є на 80 міліметрів коротшим, ніж на Taycan Turbo S і Taycan Turbo. Імпульсний інвертор на передній осі Taycan 4S, має силу току до 300 А, а інвертор на задній осі – до 600 А.
Схема приводу Taycan 4S із двома синхронними електродвигунами з постійними магнітами (по одному на передній і на задній осі, що забезпечує повний привід) і двоступеневої коробкою передач, встановленої на задній осі, аналогічна іншим моделям лінійки.
Це стосується і інтелектуального управління зарядкою, а також неймовірної аеродинаміки автомобіля з коефіцієнтом 0,22, яка вносить значний вклад в зниження витрати енергії і збільшення запасу ходу, відповідно.
Невід’ємними рисами Taycan залишаються чіткий лаконічний дизайн екстер’єру з генами Porsche і унікальний інтер’єр з комплексом широких моніторів.
Лаконічний дизайн кузова з генами Porsche
Своїм яскравим і лаконічним дизайном Taycan оголошує початок нової ери. У той самий час він не позбавлений тої ДНК, що є невід’ємною ознакою дизайну Porsche.
Спереду він виглядає особливо широким і приземистим із чітко окресленими крилами. Силует сформовано спортивною лінією даху, що плавно знижується назад.
Виразні форми бічних поверхонь також надають автомобілю характерного вигляду. Вузька верхня частина кузова, звужені задні стійки і широкі крила підкреслюють типову для Porsche потужну задню частину кузова.
До цього додаються інноваційні елементи, такі як стилізований під скло напис Porsche, інтегрований в світлову смугу в задній частині кузова.
У порівнянні з Turbo і Turbo S, відмінною рисою Taycan 4S стали аеродинамічно оптимізовані 19-дюймові колеса Taycan S Aero і пофарбовані в червоний колір гальмівні суппорти.
Передній капот нової геометрії, бокові пороги та задній дифузор чорного кольору гарантують неповторний зовнішній вигляд електрокара.
Світлодіодні матричні фари з системою Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus) встановлено як стандарт.
Унікальний дизайн інтер’єру з комплексом широких дисплеїв
Дизайн салону так само нагадує про початок нової ери своєю чіткою структурою і абсолютно новою архітектурою. Окремо розташована, вигнута панель приладів виступає високо над торпедою та робить визначний акцент на місце водія.
Центральний 10,9-дюймовий дисплей інформаційно-розважальної системи та опціональний дисплей на місці пасажира поєднані таким чином, щоб утворювати єдиний дизайн панелі Black Panel.
Taycan 4S стандартно випускається з частково шкіряним інтер’єром, так само як зі зручними передніми сидіннями, що регулюються за 8 положеннями.
Porsche вперше пропонує інтер’єр без використання шкіри із виходом Taycan. Обшивка салону виготовлена з інноваційних перероблених матеріалів, що підкреслює екологічний харктер електричного спорткару.
Централізована система управління шасі
Porsche використовує центрально-мережеву систему контролю для шасі Taycan. Інтегрована система Porsche 4D Chassis Control аналізує й синхронізує всі системи шасі в режимі реального часу.
Стандартно Taycan 4S має адаптивну пневматичну підвіску з трикамерною технологією, включаючи електронну систему керування жорсткістю підвіски PASM (Porsche Active Suspension Management).
Taycan 4S з акумуляторною батареєю Performance: комбіноване споживання електричного заряду 24,6 кВтг/100 км; комбінований викид CO2: 0 г/км
Taycan 4S з акумуляторною батареєю Performance Plus: комбіноване споживання електричного заряду 25,6 кВтг/100 км; комбінований викид CO2: 0 г/км
Перші Taycan 4S з’являться в Україні у першому кварталі 2020 року. Ціни в Україні починаються від 2 635 680 гривень*, враховуючи ПДВ.
*Вартість вказана для моделі Taycan 4s за курсом розміщеним на winner.ua, станом 15.10.2019. Вказана вартість не є комерційною пропозицією та потребує уточненн у офіційних дилерів Porsche в Украні.
Нагадаємо, раніше AUTOGEEK розповідав, який він, Porsche Taycan: всі деталі та характеристики нового електромобіля