Національна адміністрація безпеки дорожнього руху (NHTSA) США розпочала розслідування щодо електромобілів Hyundai Ioniq 5 та Kia EV6 2022 року. Причиною стали скарги власників на часткову або повну втрату потужності під час руху автомобіля.
У зведенні NHTSA, поданому 3 липня, йдеться, що на Ioniq 5 подано 30 скарг, на Kia – 11 скарг. При чому, як вказала більшість власників EV6, падінню потужності передував гучний хлопок, за яким на панелі приладів з’являється текстове повідомлення.
За оцінками агентства, проблема торкнеться 19 824 електромобілів Kia EV6 2022 року випуску. У випадку з Ioniq 5 кількість проблемних автомобілів ще не визначена, розслідування продовжується. У Hyundai та Управлінні з розслідування дефектів (ODI) NHTSA вважають, що проблема пов’язана з інтегрованим блоком управління зарядкою (ICCU). Він відповідає за живлення основного та допоміжного акумуляторів. На думку фахівців Hyundai, проблема у перевантаженні по струму в ICCU, через яку ушкоджуються транзистори в 12-вольтовій акумуляторній системі. Це перешкоджає її перезарядженню.
Як заявила прес-служба Hyundai, сервісна кампанія почнеться до кінця липня. Проблему планують вирішити заміною ICCU та оновлення програмного забезпечення. Тоді як офіційного рішення NHTSA щодо оголошення повномасштабного відклику поки немає.
Як раніше повідомляв Autogeek, у Великій Британії заборонили рекламу електромобілів Hyundai та Toyota.
За матеріалами: Car and Driver