Hyundai Group відмовився від власних принципів та слідує за рештою автовиробників, встановлюючи на нові електромобілі своїх брендів зарядні порти Tesla на машинах для ринку Північної Америки.
Hyundai Motor Group став останнім автомобільним концерном, який оголосив, що приєднається до автовиробників, які використовують розетку Tesla для зарядки своїх електромобілів. До четвертого кварталу 2024 року усі електромобілі Hyundai, Kia та Genesis використовуватимуть Північноамериканський стандарт зарядки (NACS).
“Наша співпраця з Tesla знаменує собою ще одну віху в нашому прагненні надавати винятковий досвід електромобілів нашим клієнтам. Новий альянс забезпечить власникам електромобілів Hyundai впевненість у їхній здатності зручно заряджати свої транспортні засоби на додаткових 30 000 станціях по всій Північній Америці”, — сказав Хосе Муньос, головний операційний директор Hyundai.
Як і більшість інших автовиробників, три бренди зараз використовують систему зарядки (CCS). Більш громіздка та складніша система користується перевагою на інших світових ринках і є єдиним типом розетки, який автовиробникам дозволено використовувати в Європі. Однак у Північній Америці стандарт CCS є менш популярним.
Це спонукало ряд автовиробників, серед яких General Motors, Honda, Jaguar, Nissan і Volvo, прийняти стандарт розетки NACS. Однак першим стороннім автовиробником, який оголосив про прийняття стандарту від Tesla, був Ford.
Цікаво, що починаючи з першого кварталу 2025 року, власники корейських електромобілів зможуть отримати зарядний адаптер, який дозволить їхнім автомобілям, оснащеним CCS, також підключатися до зарядних станцій Tesla.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Hyundai розкрив усі подробиці про новий електричний кросовер Kona.