Кількість «пільгових» електромобілів для кожного автовиробника збільшать з 200 000 до 600 000 одиниць.
Податкова програма стимулювання покупців електромобілів почала діяти у США за часів Джорджа Буша й була розширена при Обамі. Кожному покупцеві нового електромобіля при сплаті податків повертали $7500, але кількість «пільгових» автомобілів була обмежена 200 тисячами одиниць для кожного виробника.
Першою цієї позначки ще у 2018 році досягла Tesla. Свої 200 тисяч релізував і GM. Таким чином, продавши «пільгові» електромобілі на початковому етапі дії програми, Tesla та GM стали менш конкурентоздатні у порівнянні з іноземними автовиробниками, які ще не досягли граничного значення.
Виправити ситуацію планує адміністрація Джо Байдена. Демократи офіційно представили законопроект «Growing Renewable Energy and Efficiency Now», так званий «Зелений», який покликаний реформувати федеральні податкові пільги на електромобілі та інші податкові програми, стимулюючі перехід на поновлювані види енергії.
Зокрема, виробникам буде повернута можливість надавати федеральні податкові пільги на нові автомобілі у розмірі $7000 на 600 тисяч одиниць кожному. При цьому такі компанії, як Tesla та GM, які подолали рубіж у 200 тисяч одиниць кілька років тому, отримають можливість продати ще по 400 тисяч «пільгових» електромобілів. Кількість проданих автомобілів між 200 тисячами та проданими на дату набрання чинності нового закону, враховуватися не буде.
Коли буде прийнятий новий «Зелений» закон, поки невідомо. На думку журналістів американського видання Electrek, затримка з його прийняттям вже найближчими місяцями може стати проблемою для Tesla. Покупці можуть відкласти купівлю автомобіля на місяць або більше, чекаючи прийняття «Зеленого» закону та розраховуючи на знижку.
Як раніше повідомляв Autogeek, влада Китаю погрожує Tesla через низьку якість автомобілів.