Menu
in

Електромобілі – це дорого: Канада може витратити 20 років на відшкодування субсидій Volkswagen та Stellantis

Канада переконала Volkswagen і Stellantis побудувати заводи з виробництва електромобілів у себе, але це заохочування інвестицій відбулося у формі значних фінансових стимулів, які, як виявилося, можуть окупатися десятиліттями.

Бюджетний наглядовий орган Канади заявив, що країна буде змушена дотримуватись своєї угоди щодо субсидіювання з автовиробниками протягом 20 років, і це тільки якщо виробництво на двох заводах буде запущено до 2024 року. Це суперечить коментарям, зробленим прем’єр-міністром Джастіном Трюдо під час запуску заводу Volkswagen, який стверджував, що економічні вигоди від проекту Канада відчує менш ніж за п’ять років.

Фабрика Stellantis-LG отримала гарантії у 15 мільярдів канадських доларів (11 мільярдів доларів США) у вигляді стимулів від федерального уряду Канади та провінції Онтаріо, тоді як преміювання Volkswagen сягнуло 13 мільярдів канадських доларів (9,6 мільярдів доларів США) у вигляді податкових кредитів і 700 мільйонів канадських доларів у вигляді гранту.

Поклади корисних копалин у Канаді мають стати ключовим фактором у плані країни відмовитися від акумуляторів китайського виробництва. Окрім того, уряд країни прагнув залишити весь виробничий процес у межах Канади.

Розклад бюджетного наглядового органу змусив декого поставити під сумнів рішення запропонувати такі значні стимули, але міністр інновацій, науки та промисловості Канади Франсуа-Філіп Шампань та високопоставлені особи автомобільної промисловості кажуть, що цифра у 20 років вводить пересічних громадян в оману.

Вони кажуть, що такий розрахунок враховує лише державні доходи від виробництва елементів живлення та модулів, а не ширші переваги від розміщення заводів, розташованих у регіоні, які можуть мати позитивний вплив на все – від виробництва автомобілів до гірничодобувної промисловості та навіть підприємств громадського харчування та сфери відпочинку.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, концерн Stellantis знайшов спосіб не відмовлятись від двигунів внутрішнього згоряння.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version