Спеціалісти BMW хочуть навчити електромобілі заряджатися від вибоїн та лежачих поліцейських.
Про це свідчить новий патент компанії.
Так, в BMW працюють над спеціальною підвіскою, конструкція якої дозволить виробляти електроенергію від вертикального руху коліс автомобіля від нерівностей на дорозі. Тобто, енергія буде надходити до пружин автомобіля шарніром підвіски.
Традиційно енергія коліс автомобіля, коли вони перекочуються через нерівності та провали, поглинається пружинними елементами підвіски, а потім ця енергія розсіюється у вигляді тепла амортизаторами. В BMW по-новому подивилися на енергію, що зберігається в пружинах підвіски, і знайшли спосіб зібрати цю енергію замість того, щоб витрачати її на амортизатори.
Зокрема, в BMW планують встановити на шасі генераторний блок із невеликим маховиком і односторонньою муфтою на вході, що приводиться в дію приводним диском, який, у свою чергу, з’єднаний з важелем керування підвіскою через привід, схожий на звичайну стійку стабілізатора. Коли колесо рухається вгору у відповідь на удар, відомий як хід стиснення підвіски, важіль стабілізатора повертається разом із рухом важеля підвіски, обертаючи приводний диск без втручання з боку генератора, оскільки в цьому напрямку одностороннє зчеплення вимкнено. Коли колесо знову повертається вниз у відповідь на енергію, яка зберігається в пружині, відому як хід відскоку, приводний диск знову обертається разом із важелем стабілізатора, але одностороннє зчеплення вмикається в цьому напрямку обертання, щоб привести в дію малий редукторний механізм, який прискорює маховик генератора.
Отриману енергію хочуть зберігати або в звичайній електричній батареї автомобіля на 12 В, або у високовольтних тягових батареях електромобіля.
Ця розробка може бути встановлена на одній із електрифікованих флагманських моделей BMW.
Як раніше повідомляв Autogeek, BMW вирішила почати продавати підписку на одну з основних функцій своїх автомобілів – підігрів сидінь.
За матеріалами: carbuzz.com