Audi розраховує через 2-3 роки зробити прибутковість електромобілів такою самою, як і в автомобілів з традиційними двигунами внутрішнього згоряння. Про це в інтерв’ю німецькому журналу Der Spiegel розповів генеральний директор компанії Маркус Дюсманн.
Одним з компонентів досягнення цієї мети стане збільшення обсягів виробництва електромобілів. Також збільшенню прибутковості сприятиме налагодження концерном Volkswagen власного батарейного виробництва в Європі. Нагадаємо, що раніше Volkswagen Group заявили про намір побудувати до 2030 року шести заводів сумарною виробничою потужністю 240 ГВт•год на рік.
Також німецька Група працює над новими акумуляторними блоками з призматичними елементами, які будуть встановлювати на електромобілі всіх марок концерну. Нові батареї з’являться вже у 2023 році, а до 2030 року ними укомплектують 80% електромобілів VW.
Як кажуть у концерні, вартість виробництва нових акумуляторів буде нижчою за 100 доларів за 1 кВт•год, що й дозволить електромобілям зрівнятися в ціні з бензиновими аналогами. В цілому концерн планує «поступово» знизити витрати на акумулятори у сегменті початкового рівня до 50%, а у сегменті масових продажів – до 30%.
Наразі електрична лінійка Audi складається з трьох електромобілів: e-tron, e-tron Q4 і e-tron GT (та e-tron Q2 в Китаї). У світлі відмови від ДВЗ поступово «зелена» лінійка марки буде розростатися, але скорочення виробництва «традиційних» автомобілів вдарить по доходах компанії. Audi доведеться докласти зусиль, щоб врівноважити обидва ці процеси та зуміти завоювати свою частку на світовому ринку електромобілів, на якому останнім часом з’явився цілий ряд марок, вже спочатку «заточених» під електромобілі.
Як заявили раніше у Audi, з 2026 року електричними будуть все нові моделі марки, а у 2033 році вийде останній двигун внутрішнього згорання. Також компанія планує поступово збільшувати річні обсяги виробництва. До 2030 року Audi буде випускатиме 3 млн автомобілів проти 2 млн у 2020 році.
Як раніше повідомляв Autogeek, легендарний ралійний Audi Sport Quattro S1 повертається у вигляді електромобіля.