Новий Volkswagen ID.5 виявився купеподібною версією кросовера ID.4, який дебютував у вересні 2020 року.
Крос-купе побудовано на одній платформі з Audi Q4 Sportback e-tron та Skoda Enyaq Coupe iV – модульній архітектурі MEB, розробленій Volkswagen Group спеціально для електромобілів. На ринку крос-купе запропонують у трьох виконаннях, які відрізняються лише потужністю силової установки.
Базовий Volkswagen ID.5 Pro укомплектований одним електродвигуном потужністю 174 к.с. З місця до 100 км/год «задньопривідник» прискорюється за 10,4 секунди. Максимальна швидкість – 160 км/год.
У версії ID.5 Pro Performance віддача агрегата збільшена до 204 к.с., що дозволяє набирати першу «сотню» через 8,4 секунди після старту. Максимальна швидкість досягає тих самих 160 км/год.
Топовий ID.5 GTX укомплектований двомоторною силовою установкою (по одному на осі), віддачею 299 к.с. «Сотню» спортивна версія крос-купе залишає за 6,3 секунди та розвиває максимальну швидкість 180 км/год. Від задньопривідних версій такий автомобіль відрізняється налаштуваннями підвіски, кузовним обвісом, колісними дисками, стандартними матричними фарами IQ.Light та системою вибору їздових режимів із п’ятьма налаштуваннями.
Габаритна довжина Volkswagen ID.5 – 4599 мм, ширина – 1852 мм, висота – 1613 мм. Розмір колісної бази – 2766 мм. Топовий ID.5 GTX вийшов на 17 мм коротший і на 6 мм вищий. Коефіцієнт аеродинамічного опору спортивної версії – 0,27, тоді як двох задньопривідних модифікацій – 0,26.
Усі версії крос-купе використовують акумуляторний блок ємністю 77 кВт•год, який підтримує зарядку потужністю 135 кВт. При підключенні до терміналу такої потужності батарея поповнюється за 30 хвилин на 390 км. Паспортний запас ходу монопривідних версій – 520 км, повнопривідної – 480 км у вимірювальному циклі WLTP.
Салон Volkswagen ID.5 оздоблений матеріалами з переробки та укомплектований 5,3-дюймовою цифровою панеллю, 12,0-дюймовою мультимедійною системою з підтримкою голосового керування та оновлень ПО «по повітрю». Також в арсеналі електромобіля проєкційний дисплей, система Travel Assist (адаптивний круїз-контроль, система утримання в смузі), асистент паркування та ряд інших «помічників».
Цінник Volkswagen ID.5 поки не оголошено.
Як раніше повідомляв Autogeek, електромобіль Volkswagen ID.4 встановив світовий рекорд з дальності поїздки.
За матеріалами: Volkswagen