Menu
in

Електромобіль Volkswagen ID.4 показав мізерні продажі у Китаї: що пішло не так

Після успішного старту продажів у Європі та США Volkswagen ID.4 зазнав невдачі на китайському ринку.

Ринок Китаю досить привабливий для автовиробників і Volkswagen не виняток. Але очікування не завжди виправдовуються, як, наприклад, у випадку з електричним кросовером ID.4. Нагадаємо, що для місцевого ринку німецька марка приготувала одразу дві модифікації кроссовера: ID.4 Crozz та ID.4 X. Виробництво першої довірили спільному підприємству FAW-VW, другий – SAIC-VW. Але прийнятий «на ура» у Європі та США електромобіль китайцям, в очевидь, не сподобався.

Як пише Reuters з посиланням на LMC Automotive, у травні власників знайшли тільки 1213 електромобілів ID.4 Crozz та ID.4 X. У квітні бажаючих придбати кросовер всього на 200 більше. В цілому продажі за кілька місяців ледь дотягують до 5000 одиниць, хоча Volkswagen розраховував реалізувати 100 000 – 120 000 кросоверів вже у перший рік продажів. Для порівняння, в Європі за перші два місяці було продано більше 12 000 одиниць, що зробило Volkswagen ID.4 найбільш продаваним електромобілем Старого Світу за даними JATO Dynamics.

За інсайдерською інформацією, китайські заводи, які випускають ID.4 працюють тільки на 10% своєї річної потужності, а вона сягає 300 000 одиниць. Причиною «тривожно повільного старту», називають жорстку конкуренцію з місцевими виробниками, проблеми з дилерською мережею та «відсутність інтелектуальних функцій», таких як автопаркувальник, автопілот та голосовое управління.

Як раніше повідомляв Autogeek, китайська версія електромобіля Volkswagen ID.4 виявилася іншою від європейської.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version