Menu
in

Електромобіль с запасом ходу 400 км в стилі Ford Mustang: Mach-E презентовано офіційно

Компанія Ford офіційно оголосила ім’я свого електрокросовера в стилі Mustang.

Модель отримала назву Mach-E, де «E» служить натяком на електричну сутність автомобіля.

Презентація новинки Ford відбулось вже минулої неділі, 17 листопада.

В компанії наголосили, що відразу після презентації буде відкритий прийом заявок на купівлю електромобіля, які доведеться підкріпити депозитом в 500 доларів. 

Стали відомі також ціни, характеристики та конфігурації Mustang Mach-E. Так, уже точно відомо, що електрокросовер буде мати в середньому запас ходу близько 400 км, за три секунди розганятиметься з місця до 100 км/год й за 10 хв підзаряджатиметься для пробігу в 75 км.

Варто зазначити, що будуть доступні відразу п’ять модифікацій Mustang Mach-E: First Edition, Select, Premium, California Route 1 та GT.

Більш детальні характеристики кожної моделі наступні: 

  • First Edition – вартість цієї модифікації складе 59 900 доларів, запас ходу 430 км (цикл EPA), розгін до 100 км/год – 5 секунд, 19-дюймові колеса;
  • Select – вартість 43 895 доларів, запас ходу 370 км, розгін до 100 км/год – 5 секунд, 18-дюймові колеса;
  • Premium – вартість 50 600 доларів, запас ходу 480 км, розгін до 100 км/год – 5 секунд, 19-дюймові колеса;
  • California Route 1 – вартість 52 400 доларів, запас ходу 480 км, розгін до 100 км/год – 6 секунд, 18-дюймові колеса;
  • GT – вартість 60 500 доларів, запас ходу майже 380 км, розгін до 100 км/год всього 3 секунд, й 20.

Також всі моделі будуть оснащені системою Ford Co-Pilot 360 2.0.

Всередині Mustang Mach-E обладнали великим дисплеєм. Ще один дисплей розташували перед кермом, на ньому будуть відображатися необхідні для водія показники.

Варто зазначити, що моделі Premium та First Edition будуть доступні наприкінці 2020 року, а всі інші моделі – на початку 2021 року.

Як раніше повідомляв Autogeek, фотошпіони зуміли «спіймати» перший електромобіль Ford із мінімальним камуфляжем.

За матеріалами: Electrek

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version