Menu
in

Електромобіль Porsche Taycan отримав секретне оновлення: що змінилось

Відомо, що німецький автовиробник не є прихильником масштабних змін. Але іноді невеликі вдосконалення, зроблені у фоновому режимі, призводять до напрочуд значних результатів на транспортних засобах. Яскравим прикладом є останнє оновлення електричного Taycan Turbo S.

Будучи першим сучасним електромобілем Porsche, цілком природно, що бренд знайде способи його вдосконалення. Так і сталося: незалежне тестування продуктивності свідчить про те, що тепер він може досягати максимальної швидкості на цілу секунду швидше, ніж два роки тому.

Як повідомляє Car and Driver, під час нового тестування Taycan Turbo S продемонстрував покращену продуктивність прискорення. Наприклад, при розгоні з місця до 140 км/год розгінна динаміка покращилась з 4,9 до 4,7 секунди, а у випадку прискорення до 200 км/год різниця становить вже пів-секунди.

Зазначається, що покращення розгінної динаміки стало можливим після оновлення налаштувань функції “overboost”, яка дозволяє пропускати надлишкову потужність через електродвигун протягом короткого періоду часу.

Компанія Porsche дозволяла використання цієї функції у автоматичному режимі, але розуміла потенційні ризики тривалого використання і суттєво обмежувала її можливості, адже вона потенційно може пошкодити електродвигун. Тому в якості запобіжного заходу автовиробник обмежив роботу функції overboost лише в три секунди за раз.

З часом Porsche дізналася, як власники Taycan використовують свої транспортні засоби. З часом компанія стала більш впевненою в довговічності своїх електродвигунів. Отже, Porsche розширила функцію з початкових трьох секунд до 10 секунд.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, у Porsche придумали, як електромобіль може економити енергію при буксируванні причепа.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version