Новий електромобіль Opel Corsa-e, вже заслужив безліч призів і нагород, які присуджуються експертним журі – наприклад, «Золоте кермо 2020» – тепер став чемпіоном і в автоспорті. Вперше беручи участь в міжнародних змаганнях найвищого рівня, електромобіль Corsa-e завоював свій перший спортивний титул: Кубок FIA E-Rally Regularity Cup (ERRC) 2020 року!
Гоночний кубок ERRC створений Міжнародною Автомобільною Федерацією (FIA) для просування альтернативних джерел енергії в автоспорті. З кожним роком цей напрям набуває все більшого значення. Гонки проводяться виключно для серійних автомобілів, поєднуючи в собі як елементи класичного ралі, де важливий точний розрахунок до десятих долей секунди, так і класифікація ефективності силової установки, де враховується кожен витрачений ват-година (Втг) електричної енергії.
Стартувавши з календарем з восьми етапів, кубок FIA ERRC 2020 в результаті був адаптований до нинішніх умов, продиктованих пандемією Covid-19. Скорочений сезон почався влітку нинішнього року, однак змагання все одно пройшли на славу. У гоночній серії взяли участь п’ять міжнародних пілотів-чемпіонів різних класів, і стільки ж пілотів-чемпіонів національної першості – з Франції, Італії, Іспанії, Португалії. А серед учасників були заявлені такі відомі виробників електромобілів, як Volkswagen, Renault, BMW, Mercedes, Tesla.
Починаючи вже з першого етапу гоночного кубку, екіпаж Opel Corsa-e в складі пілота Артура Прусака (Artur Prusak) і штурмана Тьєррі Беншетрі (Thierry Benchetrit) захопив лідерство і здобув переконливу перемогу в Ісландії. Потім електромобіль від Opel завоював ще два подіума – на етапах в Португалії та Іспанії, що стало вагомим внеском в скарбничку балів на шляху до загальної перемоги в гоночному Кубку.
За час проходження сотень кілометрів, електромобіль Opel Corsa-e показав і рекордно-низьке середнє споживання енергії – всього 12,7 кВтг на 100 км під час всього змагання. У цілому, за гоночний сезон жодна інша модель електромобіля з приблизно десятка учасників, не змогла показати настільки високої ефективності.
«Правила змагань FIA ERRC складені так, що вимагають максимально плавного стилю управління, при цьому потрібно підтримувати середню швидкість, але уникнути великих втрат енергії. Саме вищеописаний баланс визначає ваші шанси на перемогу. Ми швидко здобули комфортну перевагу, у чому допомогли відмінні ходові якості Opel Corsa-e, а далі намагалися збільшувати відрив від конкурентів на кожному гоночному етапі», – зазначив пілот-чемпіон 2015, 2016, 2020 рр. Артур Прусак (Artur Prusak).
«Завдяки маневреності і технологіям, Opel Corsa-e показав себе найбільш конкурентоспроможним електромобілем в будь-яких умовах. У горах і на рівнинах, у місті або на трасі – ми завжди були в лідерах з точки зору ефективності та швидкості», – додав перший штурман, який заслужив чотири титули в гонках ERRC, Тьєррі Беншетрі (Thierry Benchetrit).
Нагадаємо, що Opel Corsa-e – це ідеальний електромобіль сьогоднішнього дня: він втілює ідею ультрасучасної електричної мобільності для всіх і для кожного. Новинка Opel Corsa-e з електромотором потужністю 100 кВт (136 к.с.) і крутним моментом в 260 Нм, доступним практично миттєво, пропонує повноцінний 5-місний салон і запас ходу до 337 км (WLTP), завдяки чому ідеально підходить для повсякденного використання. Акумуляторна батарея на 50 кВтг встановлена в нижній частині кузова, для її зарядки до 80% від номіналу необхідно лише 30 хвилин.
Бренд Opel є першим виробником автомобілів в світі, який запропонував електромобіль з акумулятором для клієнтських ралійних гонок. Електромобіль Corsa-e Rally базується на серійній моделі, але спеціально доопрацьований для змагань інженерами спортивного підрозділу Opel Motorsport. Починаючи з 2021 року Бренд Opel і ADAC запустять нову гоночну серію ADAC Opel e-Rally Cup – перший в світі ралійний моно-кубок для електромобілів.