Публічний дебют електромобіля відбувся на міській трасі Circuit de Monaco.
Серійну версію Nissan Ariya японська марка показала влітку 2020 року, але на міських вулицях кросовер з’явився тільки зараз, під час чергового етапу Formula E в Монако. Команда Nissan E-Dams промчала по відомій трасі Circuit de Monaco, де проходять серії Формули-1 та Гран-прі Монако.
«Публічна дебютна поїздка Ariya — надзвичайно захоплююча і приємна подія для всіх нас у Nissan. Ariya є взірцем інновацій Nissan у сфері електричної мобільності, і ця подія являє собою визначальний момент чергового етапу подорожі Nissan на шляху до електрифікації автомобілів», — прокоментував цю подію Арно Шарпантьє, віце-президент з продуктової стратегії та ціноутворення Nissan в регіоні AMIEO (об’єднує ринки Африки, Близького Сходу, Індії, Європи та Океанії).
На трасу автомобілі команди Nissan E-Dams вийшли під бортовими номерами 22 та 23. Перший був названий на честь електричного Nissan Leaf, другий – повністю електричного кросовера Nissan Ariya. Таким чином, команда вирішила підкреслити свій зв’язок з серійними електромобілями компанії.
Заїзд у Монако став публічною демонстрацією можливостей фірмової технології e-4ORCE. Літера «e» у назві символізує повністю електричну силову установку, «4ORCE» натякає на високу потужність, а цифра «4» означає повний привід.
Як повідомлялось раніше, на ринку Nissan Ariya запропонують передньо- і повнопривідних версіях з один мотором потужністю 242 к.с. або двома сукупної віддачею 281 або 306 к.с. Варіантів батареї два – на 65 або 90 кВт•год. Запас ходу – від 360 до 500 км в циклі WLTP в залежності від версії. Найповільніша передньопривідна модифікація Ariya прискорюється з 0 до 100 км/год за 7.5 секунд, найшвидша повнопривідна – за 5.1 секунди.
На рідному ринку Nissan Ariya очікується цього літа, а в Північній Америці і Європі до кінця 2021 року. За попередньою інформацією, в США мінімальний цінник електрокросовера складе 40 000 доларів.
Як раніше повідомляв Autogeek, попит на офіційний Nissan Leaf здивував скептиків.