Menu
in

Електромобіль Mercedes-Benz eSprinter отримав два варіанти силової установки

Електричний фургон Mercedes eSprinter отримав незначне оновлення, яке переважно стосувалось роботи програмного забезпечення, та оновлену ціну в зв’язку з початком нового модельного року на багатьох ключових ринках.

Комерційний електромобіль має колісну базу у 4318 мм, а також вантажопідйомність 1190 кг. Покупці також знайдуть 13 819 літрів вільного місця у вантажному відділенні. У Mercedes-Benz не оприлюднили подробиць про список базової комплектації. Але відомо, що новинка в початковій комплектації оснащена круїз-контролем і водійським сидінням з підігрівом.

Клієнти також можуть отримати 10,25-дюймову інформаційно-розважальну систему MBUX, яка може похвалитися спеціальною навігацією для електромобілів. У Mercedes заявили, що система може оновлювати запас ходу в режимі реального часу залежно від поточної дорожньої ситуації та топографії маршруту, а також планувати найкращу можливу стратегію заряджання, щоб дістатися до місця призначення якомога швидше або мати бажаний рівень заряду у пункті призначення.

Машина приводиться у рух енергією, що схована у літій-залізо-фосфатній батареї ємністю 113 кВт*год, яка живить встановлений ззаду електродвигун потужністю 134 к.с. і крутним моментом у 400 Нм. Клієнти також обрати машину з 201-сильним електромотором.

У Mercedes-Benz зазначили, що електричний фургон може проїхати на одному заряді батареї до 400 км за циклом WLTP. Незважаючи на це, акумулятор може заряджатися від 0 до 100% приблизно за 12,5 годин за допомогою зарядного пристрою 240 В/32 А.

Цікаво, що стандартно модель поставляється з підтримкою лише повільної зарядки на 50 кВт, але клієнти можуть оновити її до 115 кВт за 593 долари.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, електромобіль Mercedes-Benz EQE отримав інноваційну систему паркування.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version