Компанія Mazda обладнає свій електричний кросовер MX-30 роторним мотором.
Новинка з’явиться на європейському ринку вже наступного року.
Автовиробник зазначив, що свого часу подібний мотор мав спорткар марки RX-7.
«Радість від водіння, легкий дизайн і роторний мотор – три елементи, що визначають ДНК Mazda», – наголосили в компанії.
Також автовиробник згадав про прототип Mazda2 EV з невеликим однороторним двигуном, який використовувався в якості розширювача діапазону.
«Подібна система може знайти свій шлях у Mazda MX-30, абсолютно новому електрокросовері», – йдеться в повідомленні.
Варто зазначити, що Mazda2 EV оснащувався 0.3-літровим роторним двигуном, що виконував функції генератора електрики й дозволяв збільшити запас ходу електромобіля. Потужність двигуна складала 38 к.с. (28 кВт), а силова установка важила 100 кг. Паливний бак автівки вміщував всього 7.6 л палива. За кількістю виробленої енергії ця система могла зрівнятися з акумулятором на 20 кВт/год.
Подібну силову установку може отримати Mazda MX-30. На початку продажів в Японії електрокросовер можна буде придбати з електромотором потужністю 145 к.с. (106 кВт) та акумулятором ємністю 35.5 кВт/год. Запас ходу – трохи більше 200 км.
Й саме за допомогою роторного мотора можна буде збільшити запас ходу MX-30 в два рази.
Як раніше повідомляв Autogeek, в Mazda пояснили невеликий запас ходу електрокросовера MX-30.
За матеріалами: motor1.com