Menu
in

Електромобіль Mazda MX-30 обладнають роторним мотором: в компанії пояснили, навіщо

Компанія Mazda обладнає свій електричний кросовер MX-30 роторним мотором.

Новинка з’явиться на європейському ринку вже наступного року.

Автовиробник зазначив, що свого часу подібний мотор мав спорткар марки RX-7. 

«Радість від водіння, легкий дизайн і роторний мотор – три елементи, що визначають ДНК Mazda», – наголосили в компанії.

Також автовиробник згадав про прототип Mazda2 EV з невеликим однороторним двигуном, який використовувався в якості розширювача діапазону. 

«Подібна система може знайти свій шлях у Mazda MX-30, абсолютно новому електрокросовері», – йдеться в повідомленні.

Варто зазначити, що Mazda2 EV оснащувався 0.3-літровим роторним двигуном, що виконував функції генератора електрики й дозволяв збільшити запас ходу електромобіля. Потужність двигуна складала 38 к.с. (28 кВт), а силова установка важила 100 кг. Паливний бак автівки вміщував всього 7.6 л палива. За кількістю виробленої енергії ця система могла зрівнятися з акумулятором на 20 кВт/год. 

Подібну силову установку може отримати Mazda MX-30. На початку продажів в Японії електрокросовер можна буде придбати з електромотором потужністю 145 к.с. (106 кВт) та акумулятором ємністю 35.5 кВт/год. Запас ходу – трохи більше 200 км. 

Й саме за допомогою роторного мотора можна буде збільшити запас ходу MX-30 в два рази.

Як раніше повідомляв Autogeek, в Mazda пояснили невеликий запас ходу електрокросовера MX-30.

За матеріалами: motor1.com

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version