Menu
in ,

Електромобіль Lexus RZ 450e виявився більш далекобійним, ніж передбачалося

Агентства з охорони навколишнього середовища (EPA) США опублікувало дані про реальний запас ходу нещодавно представленого на ринку електромобіля Lexus RZ 450e. Він виявився більшим, ніж офіційно заявлений виробником.

За даними EPA, Lexus RZ 450e з дисками на 18,0 дюймів проїжджає 354 км, з дисками на 20,0 дюймів – 315 км. Хоча у останьому випадку виробник зазначив, що цифра «добровільно занижена» 10 км, а реальний запас ходу може перевищити 322 км.

В обох випадках кросовер укомплектований батареєю ємністю 71,4 кВт•год від Prime Planet Energy Solutions (спільне підприємство Panasonic та Toyota).  Для порівняння, повнопривідні Toyota bZ4X та  Subaru Solterra з батареєю ємністю 72,8 кВт•год від CALT проїжджають від 357 до 367 км без підзарядки.

Повнопривідна версія Lexus RZ 450e укомплектована двома електродвигунами: 204 к.с. спереду та 109 к.с. позаду. Також батарея кросовера підтримує швидкісну зарядку потужністю до 150 кВт. Енергоспоживання, включаючи втрати заряджання, складає: 196 Вт•ч/км з дисками діаметром 18 дюймів і 220 Вт•ч/км із дисками 20 дюймів.

Також експерти EPA перерахували запас ходу Lexus RZ 450e у міських умовах та на шосе. Очікується, що в місті воно буде трохи нижче за обіцяне, на шосе – менше. На колісних дисках 20 дюймів кросовер буде проїжджати шосе менше 286 км.

У Lexus RZ 450e коштує від 58 500 до 64 000 доларів. Тоді як споріднені Toyota bZ4X та Subaru Solterra значно дешевші. Так «тойотівський» електрокросовер коштує – від 42 000 до 48 780 доларів, а Subaru – від 44 995 до 51 995 долларів.

Як раніше повідомляв Autogeek, Rivian готує нову родину доступних електромобілів.

За матеріалами: InsideEVs

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version