Menu
in ,

Електромобіль Honda e підготували до справжніх спортивних заїздів: фото

Honda Motor представила два автомобілі для професійного автоспорту.

Honda Motor представила два гоночних боліди, побудованих на базі електричного хетчбеку Honda e та бензинового кей-кару Honda N-ONE. Хетчбек перетворили на автомобіль для дрег-рейсінгу, тоді як кей-кар підготовлений до швидкісного підйому на гору.

Спортпрототип на базі Honda e вийде на старт спринтерської прямої під назвою e-DRAG. Від серійної моделі він відрізняється полегшеним кузовом з безліччю карбонових елементів. Зокрема, з міцного вуглепластика виготовлений знімний ковпак, встановлений на місці капота, передної панелі, бампера та передніх крил. Також із карбону у e-DRAG задній бампер та двері багажного відділення. Бічне скління з полікарбонату.

Honda e-DRAG

Для зниження ваги хетчбек позбувся колісних арок, шумоізоляції та всіх «зайвих» деталей салону, включаючи задній диван. На його місці встановили сталевий каркас безпеки. Передні сидіння замінилм спортивними «ковшами» на алюмінієвому каркасі.

Автомобіль оснастили більш жорсткою підвіскою, а на задній осі встановили ковані диски з шинами-сліками M&H Race Master. Технічно e-DRAG ідентичний серійному електрохетчбеку. На задній осі боліда встанолений електродвигун потужністю 148 к.с. Максимальний крутний момент – 300 Нм.

Honda K-Climb

Болід для підйому на гору – K-Climb – також пройшов програму «схуднення». З карбону у нього капот, решітка радіатора та бампери. Кузовний обвіс оптимізований для кращої аеродинаміки. Над багажними дверима з’явився масивний спойлер. Серед інших відмінностей – переналаштована підвіска, стабілізатор поперечної стійкості, вихлопна система з двома центрально розташованими патрубками і спортивні шини 165/55 R15 Yokohama Advan Fleva.

Як раніше повідомляв Autogeek, Honda представила вдосконалену версію систем допомоги водієві Sensing Elite.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version