У США стартував прийом замовлень на довгоочікуваний «заряджений» Ford Mustang Mach-E GT.
Компанія Ford представила нову модифікацію електромобіля Mustang Mach-E – 480-сильний Mach-E GT. За попередніми розрахунками, з місця до 100 км/год такий кросовер зможе прискорюватися за 3,8 секунди. Запас ходу складатиме 400 км.
Також виробник анонсував нову топ-версію GT Performance Edition. Потужність силової установки такого кросовера складає ті ж 480 к.с., що й у Mach-E GT, але максимальний крутний момент на 50 Нм більше – 860 Нм.
Як підкреслили у Ford, у порівнянні з Mustang Mach 1 крутний момент нової топової версії виріс на 290 Нм. На одному заряді акумулятора Mustang Mach-E GT Performance Edition зможе проїжджати до 380 км.
Для обох кросоверів заявлена унікальна версія режиму Unbridled – Unbridled Extend, якою можна скористатися лише на закритих трасах. В цьому режимі електроніка розподіляє вихідну потужність батареї для забезпечення постійного часу проходження кола, налаштовує контроль стійкості для використання на треку та підсилює шум трансмісії для повного занурення у атмосферу перегонів.
Від стандартної модифікації нові версії відрізняються вугільно-сірою передньою решіткою та спортивними сидіннями у салоні Mach-E GT та повнорозмірними кріслами Ford Performance у GT Performance Edition.
Особливий статус новинок підкреслені перфорованими вставками та контрастною строчкою, мідною – у GT, металевою – у Performance Edition. У стандартному оснащенні обох кросоверів дев’ять динаміків Bang & Olufsen із сабвуфером та просунутий круїз-контроль Ford BlueCruise, який дозволяє кидати кермо на шосе.
На ринку США цінник Ford Mustang Mach-E GT стартує від $61 000, версії Mach-E GT Performance Edition – від $66 000. Перші кросовери клієнтам доставлять на початку осені.
Як раніше повідомляв Autogeek, в електромобілів Ford Mustang Mach-E раптом з’явилися проблеми з акумуляторами.