Партнером Fisker у проекті PEAR став найбільший у світі контрактний OEM-виробник електроніки Foxconn.
Американська стартап-компанія Fisker Inc. опублікувала тизер своєї другої моделі – електромобіля PEAR. У перекладі назва новинки звучить, як «груша», але фактично це абревіатура від Personal Electric Automotive Revolution (персональна електрична автомобільна революція).
Партнером стартапу у Project PEAR стала тайванська фірма Hon Hai Precision Industry Co., Ltd. (торгова назва Foxconn), яка з 2005 року утримує статус найбільшої компанії Тайваню.
Меморандум про взаєморозуміння компанії підписали у лютому 2021 року, а 13 травня уклали угоду про співпрацю. За роботу команд у США та на Тайвані відповідає спеціально створений спільний офіс. Після успішної реалізації Project PEAR виручку планують поділити.
В основу «проривного» електромобіля (breakthrough electric vehicle) ляже розроблена спільними зусиллями полегшена платформа FP28. Передсерійний прототип планують показати в листопаді цього року на автосалоні в Лос-Анджелесі. Старт серійного виробництва запланований на четвертий квартал 2023 року, через рік після виходу на ринок кросовера Fisker Ocean.
Щорічний тираж електромобіля PEAR складатиме 250 тисяч одиниць. Виробництво планують налагодити на декількох майданчиках, але вони ще не обрані. Вартість електромобіля Fisker PEAR встановили на позначці трохи менше $30 000 (без урахування пільг та субсидій).
У США розглядають чотири штати. Один з них – Вісконсін, де Foxconn планував побудувати завод з виробництва дисплеїв за $10 млрд. Зусиллями місцевих жителів будівництво було зупинено.
Також виробництво електромобіля налагодять у Європі, Китаї та Індії, але перші серійні PEAR будуть американськими.
Як раніше повідомляв Autogeek, Fisker відмовився від твердотільних батарей.