Електричний седан BMW i5 представлений на Фестивалі швидкості у Гудвуді. Новинка отримала силову установку на 593 к.с. з запасом ходу у 510 км. Відзначається, що “баварець” буде конкурувати з Mercedes-Benz EQE, Tesla Model S і майбутнім Audi A6 E-tron.
Виробництво та продажі електричного i5 почнуться у жовтні разом із моделлю з ДВЗ, пізніше до них приєднається пара гібридів. До седану також з часом приєднається довгоочікуваний BMW i5 Touring – один із перших повністю електричних універсалів представницького класу на ринку.
Подібно до останньої 7-ї серії, з якою вона має багато спільних важливих компонентів, 5-я серія суттєво збільшилася в розмірах. Довжина машини зросла на 97 мм до 5060 мм, ширина збільшилась на 32 мм до 1900 мм, а висота – на 36 мм до 1515 мм. Колісна база додала “лише” 20 мм і тепер складає 2995 мм.
На момент запуску електричний i5 буде доступний у двох специфікаціях – задньопривідний eDrive40 і повнопривідний M60 xDrive. eDrive40 отримав встановлений ззаду електромотор, який розвиває 335 к.с., що забезпечує розгін з місця до 100 км/год за 6 с і максимальну швидкість 190 км/год.
Повнопривідний M60 xDrive використовує той самий задній електромотор у поєднанні з меншим переднім електродвигуном, який забезпечує додаткові 256 к.с. Сумарно силова установка видаватиме 593 к.с., щоб забезпечити машині розгінну динаміку на рівні 3,8 секунди.
Обидві моделі i5 стандартно оснащені літій-іонним акумулятором ємністю 81,2 кВт*год. Залежно від версії, запас ходу електроседана буде варіюватись від 470 до 580 км. Кожен i5 стандартно оснащений функцією зарядки потужністю 11 кВт, хоча її можна збільшити до 22 кВт за допомогою додаткового бортового зарядного пристрою.
Максимальна потужність заряджання постійним струмом становить 205 кВт, при цьому BMW заявляє, що батарея новинки здатна зарядитись від 10 до 80% протягом 30 хвилин.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, електричний суперседан BMW i7 M70 xDrive дебютував на кінофестивалі в Каннах.