Автомобілі BMW вже понад двадцяти років виконують обов’язки автомобілів безпеки чемпіонату світу з мотоперегонів і до цього моменту всі вони були оснащені традиційними двигунами внутрішнього згоряння. Але ситуація змінилася – новим сейфеті-каром перегонів електричних мотоциклів MotoE став BMW i4 M50.
Це перший сейфеті-кар баварської марки з електричною силовою установкою.
Дебют електричного лифтбека у новій іпостасі відбудеться 15 серпня на австрійській трасі «Ред Булл Ринг». Баварський електромобіль використовуватимуть у разі виникнення небезпечних ситуацій на змаганнях електричних мотоциклів MotoE, які проводять в якості допоміжної програми основної версії MotoGP.
Новий Safety Car для MotoE побудований на топовій версії BMW i4 M50 з двомоторною силовою установкою: 258 к.с. на передній осі та 313 к.с. – на задній. Комбінована віддача агрегатів – 476 к.с. та 730 Нм крутного моменту. При активації режиму Sport Boost віддача на 10 секунд збільшується до 544 к.с. та 795 Нм. Час прискорення від 0 до 100 км/год – 3,9 секунди. Максимальна швидкість – 225 км/год. Батарея ємністю 83,9 кВт•год забеспечує запас ходу до 510 км.
На ринку Європи продажі BMW i4 почнуться у листопаді цього року. Попередньо, цінник електроліфтбека стартує від 69 900 євро.
Як раніше повідомляв Autogeek, BMW Group почала виробництво електроприводів для BMW iX та BMW i4.
За матеріалами: BMW