Офіційний старт продажів нового електричного BMW заплановано на листопад 2021 року.
Готуючись до цієї події, баварська марка почала поставляти BMW i4 у свої дилерські центри в Китаї. Відомо, що на ринку новий електромобіль запропонують у двох версіях: i4 eDrive40 і i4 M50. Остання – перша повністю електрична модель в історії підрозділу BMW M.
Базовий BMW i4 eDrive укомплектований один електродвигуном потужністю 340 к.с. (420 Нм крутного моменту), який приводить задню вісь. Час прискорення з місця до 100 км/год – 5,7 секунди. Максимальна швидкість – 190 км/год. Запас ходу без підзарядки – близько 590 км у випробувальному циклі WLTP.
Повнопривідна версія BMW i4 M50 укомплектована двомоторною силовою установкою сукупною віддачею 476 к.с. і 730 Нм крутного моменту та батареєю ємністю 83,9 кВт•год.
Потужність переднього двигуна – 258 к.с., заднього – 313 к.с. У режимі Sport Boost віддача силової установки короткочасно збільшується до 544 к.с. та 795 Нм. Режим пікової потужності доступний протягом 10 секунд. Це дозволяє ліфтбеку розвинути швидкість у 100 км/год всього за 3,9 секунди.
Прискорення супроводжується особливим звуковим ефектом від композитора Ханса Циммера. Максимальна швидкість примусово обмежена електронікою на 225 км/год. Заявлений запас ходу – 510 км.
Крім потужності та запасу ходу i4 M50 відрізняється від базової версії адаптивною підвіскою зі спеціальними налаштуваннями пружин і амортизаторів, стабілізаторами поперечної стійкості та рульовим керуванням зі змінним передавальним відношенням.
На китайському ринку новий баварський електромобіль оцінили від 72 300 – 87 500 доларів США.
Як раніше повідомляв Autogeek, німці продемонстрували можливості безпілотного електромобіля BMW iX.
За матеріалами: Autohome