Компанія Audi презентувала оновлений флагман своєї електричної лінійки – Audi e-tron, але тепер він носить ім’я Q8 e-tron й відрізняється від попередника як зовнішньо, так і технічно.
Разом з новим ім’ям кросовер отримав нову декоративну решітку Singleframe, оновлений передній бампер та задній дифузор. На габаритах моделі оновлена зовнішність не вплинула. Як і раніше кросовер досягає 4920 мм у довжину, 1940 мм у ширину та 1630 мм у висоту. Розмір між осями – ті ж 2930 мм.
Основним надбанням флагмана стала нова акумуляторна батарея ємністю 114 кВт·год (корисна ємність 106 кВт·год). Вона доступна поряд із колишнім блоком на 95 кВтгод. Старою батареєю укомплектована версія Audi Q8 50 e-tron із двомоторною силовою установкою (по одному на осі). Сукупна віддача агрегатів – 340 к.с. та 664 Нм крутного моменту. Запас ходу – 491 км у вимірювальному циклі WLTP.
У версії Audi Q8 55 e-tron віддача двох агрегатів складає 408 к.с. та 664 Нм. Запас ходу від акумулятора ємністю 114 кВт•год – 582 км. Як зазначається, нова батарея підтримує зарядку від терміналів постійного струму потужністю 170 кВт.
Всі версії кросовера оснащені пневматичною підвіскою з можливістю регулювання дорожнього просвіту в діапазоні 76 мм.
Audi Q8 Sportback e-tron оновлення принесли покращену аеродинаміку. Коефіцієнт аеродинамічного опору крос-купе становить 0,24, тоді як базового Q8 e-tron – 0,27. Крім того, він на 10 мм нижче, що в сукупності позначилося на «дальнобійності» моделі. Зокрема версія «50» з акумялятором на 95 кВт•год проїжджає на одному заряді 505 км, а версія «55» з новим блоком – до 600 км.
«Гарячі» Audi SQ8 e-tron та Audi SQ8 Sportback e-tron тепер доступні лише з новою тяговою батареєю. Обидві «запальнички» укомплектовані тримоторною силовою установкою, яка генерує 503 к.с. та 973 Нм (спереду – один мотор на 169 к.с., ззаду – два по 133 к.с.).
Зовні такі кросовери відрізняються розширеними колісними арками. В ширину вони на 39 мм більшы за Audi Q8 e-tron та Audi Q8 Sportback e-tron, що не могло не позначитися на запасі ходу. Audi SQ8 e-tron здатний проїхати без підзарядки 494 км, Audi SQ8 Sportback e-tron – 513 км. Але є й плюс – максимальна швидкість збільшилася до 210 км/год (+10 км/год).
У салонах електромобілів кардинально нічого не змінилося. Головна відмінність – більше перероблених матеріалів у оздобленні.
У Європі прийом замовлень на оновлений Audi Q8 e-tron і всі його версії стартує до кінця цього місяця, але у дилерів кросовери з’явиться лише навесні 2023 року. Орієнтовно, у Німеччині цінник кросовера стартуватиме від 74 400 євро.
Як раніше повідомляв Autogeek, Opel Astra нового покоління отримав комплектації для українського ринку.
За матеріалами: Audi