Перші клієнтські мікроелектромобілі Evetta будуть готові до кінця 2022 року, кемпери – роком пізніше.
Німецька компанія ElectricBrands, яка займається виробництвом квадрициклів на електротязі, привезла на виставку Jubiläums Expo дві майбутні серійні моделі – двомісний кемпер XBus та міні-кар Evetta. Якщо «будинок на колесах» побудований на базі електричного автофургона компанії, то Evetta – перейменована Microlino Karo від Artega. У квітні 2022 року ElectricBrands придбала компанію, а разом із нею й права на автомобіль.
Наразі розробка міні-кара Evetta завершується у німецькому Геттінгені, де й налагодять серійне виробництво моделі. Перші клієнтські автомобілі почнуть доставляти наприкінці цього року. Прийом попередніх замовлень на електричну версію всім відомої Isetta в інтернет-магазині ElectricBrands стартує 22 липня. Габаритна довжина мініелектромобіля досягає 2480 мм, ширина – 1500 мм. Запас ходу – до 200 км. Також компанія готує грузову версію Evetta, але терміни її появи поки не озвучуються.
Виставлений на стенді компанії електричний кемпер XBus очікується на ринку 2023 року. Однойменний прототип електричного ретро-автобуса на так званому міському шасі ElectricBrands показала у липні 2021 року, а у листопаді того ж року дебютувала його позашляхова версія. За європейською класифікацією обидві підпадають під категорію L7e (важкі квадрицикли).
Як стверджується, кемпер виявився найбільш затребуваним у сімействі й знаходиться «на вершині списків бронювання клієнтів». Двомісний «будинок на колесах» обладнаний невеликим висувним дахом, що дозволяє перебувати в салоні на повний зріст. Висувна задня частина кузова дозволяє розмістити комфортне двомісне ліжко. У салоні – невелика кухня з одноконфорковою плитою, невеликим холодильником та раковиною з баком для запасів питної води. На даху кемпера встановлено додатковий багажник для туристичного спорядження.
Технічної інформації про електрокемпер немає. Торішній концепт був укомплектований чотирма мотор-колесами сукупною потужністю 20 к.с. Пікова віддача у 76 к.с. доступна протягом короткого часу.
Відомо, що у XBus модульний акумулятор, що складається з блоків на 1,25 кВт•год кожен. Це дозволяє формувати батарею ємністю від 10 до 30 кВт•год в залежності від версії та призначення фургона. Як зазначено у прес-релізі, електрофургон комплектується безкобальтовими літій-іонними акумуляторами німецького виробництва. Заявлений запас ходу – від 100 до 600 кілометрів, залежно від ваги та конструкції автомобіля.
За попередніми даними виробництво електрофургону розпочнеться у 2022 році. Точної дати запуску в серію поки немає. Цінник стартує від 30 170 євро.
Як раніше повідомляв Autogeek, кемпер Tesla Cybertruck зібрав замовлень вже на понад 100 млн доларів.