Menu
in

Експерти визначили три способи збільшити запас ходу електромобілів під час низьких температур

EN SITUATION

Експерти виділили три основні способи адаптації батареї електромобілів до холодів.

Літієві батареї для електромобілів значно знижують ефективність роботи при впливі на них дуже низьких температур, але експерти Digitimes Research знайшли кілька способів вирішення цієї проблеми.

Робочі температури таких батарей складають від -20 до +60° C. При температурі нижче -20° C розчин електроліту стає більш в’язким, знижується рухливість іонів літію і, як результат, падає ефективність роботи батареї. Вирішити цю проблему можна шляхом її підігріву або додавання антифризу до розчину електроліту.

Перший – підігрів тягових акумуляторів до комфортної для них робочої температури – активно експлуатується виробниками. Для цього використовуються, як зовнішні джерела, так і системи підігріву, передбачені конструкцією автомобіля.

Що стосується додавання антифризу, то в цьому випадку необхідно враховувати реакцію на нього матеріалів катода, анода та інших елементів батареї. При додаванні таких присадок важливо забезпечити збереження ефективності роботи та терміну служби акумуляторних блоків.

Третій спосіб – перехід на твердотільні акумулятори, але ця технологія ще не достатньо розвинена. За оцінками експертів, її комерційне використання розпочнеться через три роки.

На практиці, батарея електромобіля втрачає близько третини заряду за ніч, коли температура повітря просто опускається нижче нуля. Контролювати цей процес дозволяють системи моніторингу заряду акумуляторів на основі хмарних обчислень, якими оснащені більшість нових моделей електромобілів: дані про залишковий заряд батареї відправляються на смартфони власників. Також система нагадує водієві про необхідність заїхати на зарядну станцію.

Як раніше повідомляв Autogeek, електромобілі підняли світові ціни на літій, нікель та кобальт.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version