Електромобіль Lotus Emeya названий авто з найшвидшою зарядкою, він здатен зарядити свою батарею ємністю 102 кВт*год з 10 до 80 відсотків лише за 14 хвилин.
Підключений до зарядного пристрою постійного струму на 400 кВт, чотиридверний седан зафіксував пікову швидкість заряджання у 402 кВт, згідно з даними P3 Group, і середню швидкість заряджання на рівні 331 кВт.
Крім Lotus, у випробуваннях P3 брали участь XPeng G9 RWD Long Range, Kia EV9 RWD, Hyundai Ioniq 6 RWD, Nio ET5 Touring Long Range, Mercedes EQS 450+, Genesis G80 Electrified, BMW i7 eDrive50, Tesla Model Y RWD Long Range і BYD Atto 3.
Графік P3 показує, що, незважаючи на те, що електромобілі Hyundai не змогли наблизитися до пікової швидкості заряду Emeya. Єдиним електромобілем, який це зробив, був XPeng G9 з піковою потужністю у 320 кВт.
Судячи з графіку, різні авто мають дуже різні криві зарядки, які залежать від ефективності системи охолодження та підвищення температури батареї.
Так, XPeng, який швидко стартує, відстає від усіх, крім повільного BYD Atto 3 на півдорозі, перетворюючи його пікову швидкість з 320 кВт на середню у 233 кВт, хоча швидкість відновлюється, коли батарея наближається до 80 відсотків заряду.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, у Нью-Йорку з’явились розумні “дерева” для зарядки електромобілів.