Канадська компанія DeepGreen Metals запропонувала добувати на дні океану метали, які необхідні для виготовлення батарей до електромобілів – мідь, нікель, кобальт і марганець.
Відомо, що їх видобуток на суші дуже шкодить природі. Канадці ж заявляють, що роблячи це в океані, рівень такої шкоди можна значно знизити.
В DeepGreen зазначили, що Тихий океан може стати джерелом цінних мінералів. Експерти підрахували, що при видобутку металів, необхідних для виробництва одного мільярда електромобілів, з дна океану в атмосферу викинеться на 70% менше вуглекислого газу, ніж при проведенні тих же робіт на суші.
Окрім цього кількість твердих відходів цей метод може скоротити на 100%, грунту – на 94%,а лісу – на 92%. В цілому живій природі люди таким чином зможуть шкодити на 93% менше. Однак саме остання цифра відноситься до морських видів, які вже відомі науці. Тому питання потрібно вивчати більш глибоко, чим і планує зайнятись DeepGreen.
“Видобуток первинних металів з будь-якого джерела за визначенням не є стійким і завдає шкоди навколишньому середовищу. Ми вважаємо, що поліметалічні конкреції (кам’янисті утворення) є важливою частиною рішення. Вони містять високу концентрацію нікелю, кобальту і марганцю”, – заявив голова і виконавчий директор DeepGreen Джерард Баррон.
Експерти говорять про те, що поліметалічні конкреції практично на 100% складаються придатних для використання матеріалів. На відміну від добутої на суші руди, вони не містять токсичних речовин.
В Світовому банку порахували, що до 2050 року в 11 разів виросте попит на метали, які використовують при виготовленні електромобілів. При цьому вже через п’ять років буде спостерігатись їх дефіцит в деяких областях.
Як раніше повідомляв Autogeek, Volkswagen провів порівняння автомобілів, які працюють на електричних і водневих силових установках. В результаті дослідження в компанії прийшли до висновку, що електричні автівки кращі.
По матеріалах: autocar.co.uk.