Menu
in ,

Ефектний дизайн та сонячні панелі на даху: чим здивує новий Toyota Prius

Продажі гібрида п’ятого покоління стартують на початку 2023 року.

Toyota Motor провела онлайн-презентацію гібрида Prius п’ятого покоління. Новинка доступна у двох версіях – стандартний гібрид (HEV) та гібрид, що підключається (PHEV). Першою на ринок на початку 2023 року вийде гібридна модифікація Toyota Prius. Продаж плагін-гібрида почнеться декількома місяцями пізніше.

В основі нового Prius лежить платформа TNGA другого покоління із заниженим центром ваги. З зовнішніх відмінностей – довша клиноподібна передня частина кузова та подовжений дах. За задумом дизайнерів, це має надати вигляду автомобіля стрімкості.

Тонкі діодні фари нагадують оптику електромобілів Toyota bZ. Цілісна горизонтальна смуга задніх ліхтарів, встановлена безпосередньо під спойлером, отримала незвичайну чорно-білу графіку.

При першому погляді може здатися, що новий Prius – тридверний, але всі п’ять дверей на місці. Просто дверні ручки задніх пасажирських дверей заховані у кутах віконних рамок.

Габаритні розміри гібрида п’ятого покоління становлять 4530 х 1780 х 1420 мм. Розмір між осями – 2750 мм. Порівняно з попередником «п’ятий» Prius вийшов на 40 мм коротшим, на 20 мм ширшим та на 50 мм нижчим. При цьому колісна база збільшена на 50 мм. В салоні – цифрова панель приладів та 12,3-дюймова мультимедійна система.

Prius HEV укомплектований силовою установкою, що працює за схемою «паралельний гібрид». На вибір запропоновано дві версії: 2ZR-FXE на базі бензинового двигуна об’ємом 1,8 літра та M20A-FXS на основі 2,0-літрового агрегату. У першому випадку віддача силової установки складає 140 к.с., у другому – 193 к.с. Також запропоновано систему E-Four з окремим електромотором на задній осі. Він активується за недостатнього зчеплення з дорогою.

Плагін-гібридний Prius PHEV отримав 223-сильну силову установку на базі двигуна робочим об’ємом 2,0 літра. Ємність встановленої за заднім рядом сидінь літій-іонної тягової батареї складає 13,6 кВт•год. Паспортний запас ходу на електротязі – 60 км, на 50% більше, ніж у попередника. Час прискорення від 0 до 100 км/год – 6,7 секунди.

Варіант коробки завжди один – варіатор eCVT.

У списку опцій – вбудований відеореєстратор, парковочний автопілот з дистанційним керуванням та сонячні панелі на дах. Останні призначені для живлення електроустаткування.

Як раніше повідомляв Autogeek, новий електричний кросовер BMW iX1 оцінили від €55 000.

За матеріалами: Toyota

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version