Так діють, коли країна дійсно хоче позбавитись залежності від нафти.
Одна з цілей президента США Джо Байдена – прискорення переходу країни на електротранспорт. На це націлений і сам президент, і його адміністрація. Варто зазначити, що на цьому етапі Сполучені Штати значно відстають за темпами розширення електропарку від Європи та Китаю. Одним із факторів зниження популярності гібридів та електромобілів стала пандемія Covid-19.
Змінити ситуацію планують шляхом запровадження цілого комплексу заходів. Зокрема, одним із президентських розпоряджень передбачено більшення до 2030 року частки електромобілів у загальних продажах нових автомобілів до 50%. При цьому й самі електромобілі, й акумулятори до них мають бути виготовлені на території США. Також планується створення першої національної мережі зарядних станцій.
Як нещодавно Байден написав у своєму Twitter: «Ми будує 500 000 зарядних станцій для електромобілів по всій країні. Велика американська подорож буде повністю електрифікованою».
Створення великої зарядної мережі дозволить позбавити американців «комплексу» малого запасу ходу. Саме відсутність можливості безпроблемно поповнити заряд батареї у будь-якому місці та у будь-який час зупиняла багатьох від покупки електромобіля. За прогнозами, до кінця цього десятиліття, кількість зарядних станцій у США досягне 800 000 одиниць.
Додатковим стимулом переходу на «зелені» автомобілі стануть субсидії та податкові пільги, які дозволяють компенсувати різницю у вартості електромобілів та автомобілів з ДВЗ. Також планується збільшення закупівель електротранспорту для комунальних потреб та готуються стандарти паливної ефективності для середніх та важких вантажівок, які можуть стати обов’язковими у 2027-2030 роках. Стимулюючі заходи розробляються й на рівні окремих штатів. Зокрема, Каліфорнія планує повністю заборонити продаж нових дизельних та бензинових автомобілів з 2035 року.
Ініціативу Байдена підтримала й так звана велика американська трійка – General Motors, Ford та Stellantis. Так GM пообіцяв починаючи з 2035 року повністю перейти на електромобілі, а Stellantis – збільшити продаж «батарейних» моделей до 70% у Європі та до 35% у США. То ж обіцяна Байденом велика національна зарядна мережа стане у нагоді.
Як раніше повідомляв Autogeek, Skoda анонсувала три нові електромобілі.