Інженер-електрик родом з Ірландії Деміен Магуайр у власному гаражі електрифікував безсмертну класику – BMW 8-ї серії 1996 року випуску, яку ще називають акулою.
Автівка отримала мотор від Tesla і батарею від Renault.
Магуайр вже 10 років працює над електрифікацією класичних BMW. Ця ж машина – його останній проект.
Магуайр назвав машину der Panzer. Він демонтував 4,4-літровий двигун внутрішнього згоряння M62B44 та проблемний бензиновий бак, в якому завжди складно замінювати зовнішній та внутрішній паливні насоси. Натомість автівка отримала мотор від Tesla Model S, який вбудований в унікальний підрамник, що встановлений замість задньої продольної підвіски та диференціалу. Живить тепер німецьку акулу акумулятор від Renault Fluence EV.
Складніше було вирішити питання взаємодії приводу Tesla з усією іншою електронікою машини. Інженер розповів, що для вторинного ринку були доступні декілька рішень, але всі вони обходились в кругленьку суму. Тому умільцю довелось сконструювати власний варіант. Своїми руками він створив спеціальну логічну плату и систему управління двигуном з відкритим вихідним кодом.
Тепер електрична BMW має під капотом 400 коней.
За рахунок електрифікації німецька акула ще й добряче схудла. Машина втратила 195 кг від загальної ваги.
З моменту переобладнання автівка вже встигла проїхати майже 10 000 кілометрів.
“Це не високо бюджетна збірка. Я навіть нервував, коли привіз її на шоу заряджених автомобілів в Сільверстоун. Це все ви можете зробити у власному гаражі і це буде так же безпечно, ніби підключити штепсель чи працювати з паливною системою високого тиску”, – зазначив Магуайр.
Як раніше повідомляв Autogeek, компанія Gateway Bronco, що займається відновленням класичних Ford Bronco, осучаснила автомобіль батареєю від Tesla і перетворила його в електромобіль. Вартість такої автівки сягає 300 000 доларів.
По матеріалах: cleantechnica.com.