Перша гонка фіналу Чемпіонату світу з перегонів ABB FIA Formula E у Берліні відбулася в суботу, 14 серпня. І як передбачалося, пілоти та команди будуть боротися за титули до останнього кола останньої гонки сезону, яка відбудеться у неділю, 15 серпня.
Суботній 14 етап не став вирішальним, і лише декілька пілотів вибули з списку претендентів на титули. Команда DS TECHEETAH, завдячуючи гарній гонці, здобула декілька важливих очок, і до фінальної гонки ще скоротили відставання від лідерів у заліках пілотів та команд.
Серед команд за право називатися кращою зараз змагаються шість колективів, серед яких DS TECHEETAH посідає друге місце, лише з 5-очковим відставанням від лідерів. У заліку пілотів Антоніо Фелікс да Коста, що в суботу дістався фінішу 7-м, зараз обіймає 7 місце з відставанням у 9 балів від лідера. Жан-Ерік Вернь, що фінішував 6-м в першій фінальній гонці у Берліні, закріпився на 9 місці в таблиці, а відставання від лідера складає лише 15 очок. Взагалі, за титул наразі змагатимуться не менш, ніж 13 пілотів.
У літню суботу на прекрасній 2,335-кілометровій трасі в історичному берлінському Tempelhof Flughafen болід DS E-TENSE FE21 розкрив весь свій потенціал у кваліфікації: і Вернь, і Да Коста очолили свої групи (2 і 1) і забезпечили перший рядок на стартовій решітці в Суперпоулі.
Старт був безпроблемним для дуету пілотів команди DS TECHEETAH, які утримували лідерство протягом перших кіл дуже компактного треку. Але на 12 колі на трасі з’явився автомобіль безпеки, щоб маршали встигли забрати автомобілі, що потрапили до інциденту, і вже через пару кіл після рестарту Да Коста виборов лідерство у Верня. На жаль, обидва боліди не змогли втримати темп перших кіл, через що довелося поступитися декількома позиціями суперникам. Але гарне користування режимом Атаки та добре виконана стратегія на гонку дозволила Верню фінішувати 6-м, безпосередньо перед Да Костою, і заробити дуже важливі очки для себе і команди.
Друга гонка Берлінського Е-Прі, яка стане 15-м та вирішальним етапом 7-го сезону, розпочнеться у неділю о 16:34 (за київським часом), а пілотам доведеться проходити трасу за годинниковою стрілкою, а не проти, як це було в суботу.
Жан-Ерік Вернь, (фінішував 6-м):
“Чесно кажучи, не найкраща гонка сьогодні. У першій частині все було добре, оскільки ми лідирували, але після того, як команда наказала поміняти автомобілі, я опинився в трафіку, проти багатьох машин, що їхали в режимі атаки, і я втратив багато часу, посівши насамкінець 6 місце. Шкода, але у нас є ще одна гонка, і ми все ще маємо непогані шанси. Треба перезавантажити мозок і приготуватися до вирішальної гонки”.
Антоніо Фелікс да Коста (фінішував 7-м):
“Це був гарний день десь до половини гонки, але потім нам довелося вирішувати проблеми із енергією та шинами. Фінал гонки був складним, але нам вдалося заробити декілька очок та скоротити відставання у турнірних таблицях. Ми все ще в грі та спробуємо провести гарну фінальну гонку”
Марк Престон, керівник команди DS TECHEETAH:
“Наш темп на колі в кваліфікаційних заїздах дав нам надію і непогані місця в гонці. Як ми вже довели минулого року в Берліні, наші пілоти добре знаються на тому, як їхати попереду пелотону. На жаль, заміна болідів призвела до того, що пілоти опинилися в трафіку та трішки відкотилися назад. Проте ми отримали дуже важливі очки для команди і ми повністю сфокусовані на фінальній гонці”.
Томас Шевахер, директор автоспортивного підрозділу DS Performance
“Суботня гонка в черговий раз довела, наскільки вимогливою є Formula E.. Після фантастичних результатів у кваліфікації, з першими місцями на стартовій решітці для всієї команди, гонка виявилася для нас дуже складною. Проте, ми набрали дуже важливі очки та ми все ще претендуємо на чемпіонство. Ми у 5 очках від лідера командного заліку, це небагато, ми впевнені, що наш болід DS E-TENSE FE21 може прийняти цей виклик!”
Ось так виглядають заліки пілотів та команд після перед фінальною гонкою Берлінського Е-Прі.