Menu
in

Дослідження: собівартість електромобілів та автомобілів з ДВЗ зрівняється вже у 2023 році

An employee performs a final test on a bank of lithium ion batteries at the Electrovaya Inc. headquarters in Mississauga, Ontario, Canada, on Thursday, March 1, 2018. Electrovaya was founded in 1996 to design, develop and manufacture lithium ion technologies that are used globally in industries such as aerospace, automotive, and personal electronics. Photographer: James MacDonald/Bloomberg

До 2023 року середньоринкові ціни на літій-іонні акумулятори для електромобілів опустяться нижче 100 доларів за 1 кВт·год.

Дослідницька компанія BloombergNEF (BNEF) опублікувала щорічний огляд цін на акумуляторні батареї для електромобілів. За даними аналітиків BNEF, в 2020 році ціни на літій-іонні акумуляторні батареї в порівнянні з 2019 роком впали на 13%.

Таким чином, середньозважена вартість зберігання 1 кВт·год електроенергії в тягових акумуляторах склала $137, хоча на ринку є транспортні засоби, в яких цей показник нижче $100. Це електробуси для китайського ринку, які використовують літій-залізо-фосфатній тягові батареї (LFP).

Як повідомляється, в цілому за десять років (з 2010 по 2020 рік) ціни на літій-іонні акумуляторні батареї впали на 89%, з більш ніж $1100 за 1 кВт·год до $137. За прогнозом BNEF, складеним на підставі даних про пасажирські та комерційні електромобілі, електроавтобуси та стаціонарні сховища, до 2023 року вартість зберігання 1 кВт·год опуститься нижче $100, а середня ринкова ціна складе $101. Це дозволить автовиробникам на окремих ринках продавати електромобілі за ціною аналогічних моделей з двигунами внутрішнього згоряння.

Зниження цін у 2020 році аналітики пов’язують зі збільшенням випуску, зростанням продажів та впровадженням нових дизайнів, а подальше падіння – з використанням нових катодних хімічних речовин та зниженням виробничих витрат.

У BNEF вважають, що до 2030 року вартість зберігання 1 кВт·год може скласти $58, але тільки за умови переходу на твердотільні батареї. За розрахунками, при масовому виробництві їх собівартість буде на 60% нижчою за існуючі літій-іонних батареї. Але для цього необхідно налагодити ланцюжок поставок ключових матеріалів, таких як тверді електроліти, які сьогодні не використовуються в літій-іонних батареях.

Як раніше повідомляв Autogeek, китайці відвойовують ринок батарей для електромобілів.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version