Швейцарський інвестиційний банк UBS опублікував результати дослідження, в рамках якого акумуляторні елементи розробки Tesla порівняли з рішеннями партнерів та конкурентів – Volkswagen, General Motors, Toyota, BMW та інших. На думку аналітиків, Tesla все ще лідирує в цій області, але все може змінитися в найближчі роки, оскільки конкуренти стрімко скорочують відставання.
Багато автовиробників починають використовувати акумулятори аналогічного хімічного складу та вкладають величезні кошти у розробку специфічних хімічних складів, щоб мати можливість запропонувати конкуруючі переваги у власних моделях.
«І хоча Tesla продовжує лідирувати з найбільш інноваційною технологією трансмісії, її перевага в частині витрат на виготовлення акумуляторних елементів незначна і в майбутньому багато в чому буде залежати від нової запатентованої конструкції елементів», – йдеться у дослідженні.
Мова йде про циліндричні елементи нового формату 4680, які голова Tesla Ілон Маск анонсував у вересні цього року на Battery Day. Вони повинні забезпечити компанії можливість до 2024 року випустити доступний електромобіль з автопілотом за 25 тис. доларів.
У порівнянні з елементами формату 2170, які використовуються у Model 3 та Model Y, новий форм-фактор забезпечує п’ятикратний приріст енергоємності, шестиразове збільшення потужності та дозволить збільшити запас ходу автомобілів Tesla на 16%. Вартість осередків у розрахунку на 1 кВт·год ємності знизиться на 14%.
Масове виробництво елементів 4680 компанія почне у 2022 році. Першим їх отримає кросовер Tesla Model Y німецької збірки, виробництво якого на Gigafactory 4 повинно початися у 2021 році.
Основним конкурентом Tesla фахівці UBS називаають Volkswagen, який протягом найближчих п’яти років інвестує у електрифікацію модельної лінійки 33 млрд доларів США. Як говориться в звіті, німецький концерн вкладає величезні кошти у дослідження та розробки нових технологій, створюючи спільні батарейні підприємства (NorthVolt та QuantumScape).
На думку голови Audi, Tesla випереджає всіх інших у критичних областях виробництва електромобілів всього на два роки.
Як раніше повідомляв Autogeek, австралійські вчені розробили унікальну батарею для електромобілів.