У 2025 році батарейні заводи ЄС зможуть випускати батареї для 6 мільйонів автомобілів на рік.
До 2025 року ЄС зможе виробляти достатню кількість акумуляторних елементів для задоволення потреб європейської автомобільної промисловості і навіть для нарощування експортних потужностей, про це під час Європейської онлайн-конференції по акумуляторам заявив віце-президент Єврокомісії Марош Шефковіч.
Сьогодні близько 80% світового виробництва літій-іонних елементів зосереджено у Китаї, але ЄС має намір змінити ситуацію, налагодивши локальне виробництво. В Європі вже будуються 15 великих заводів з виробництва акумуляторних елементів, в тому числі заводи компанії Northvolt в Швеції та Німеччині, німецький завод китайського виробника акумуляторів CATL і другий завод південнокорейської компанії SK Innovation в Угорщині. До 2025 року ці заводи зможуть забезпечувати батареями 6 мільйонів електромобілів на рік.
Очікується, що незважаючи на пандемію та спровоковане нею падіння загального обсягу продажів автомобілів, сукупні продажі повністю електричних і гібридних автомобілів в Європі до кінця року збільшаться приблизно вдвічі, до одного мільйона одиниць. А до 2025 року на європейських дорогах буде вже 13 мільйонів «зелених» автомобілів.
Для їх забезпечення тяговими батареями потрібні серйозні інвестиції в створення повноцінного європейського ланцюжка поставок та ринку праці для підтримки заводів з виробництва акумуляторів. Зі слів Мароша Шефчовича, фонд ЄС з відновлення економіки після пандемії у 750 мільярдів євро є «готовим інструментом» для підтримки таких проектів.
Як раніш повідомляв Autogeek, китайці починають тестування графенових акумуляторів для електромобілів.
За матеріалами: Reuters