Menu
in

До 50% пробігу на електротязі: Opel представив інноваційну гібридну силову установку

Компанія Opel представила нову технологію, що дарує електрифікований рух та економію пального без необхідності змінювати водійські звички або постійно підключати автомобіль до зарядної станції. Нові електрифіковані моделі Opel з 48-вольтовою гібридною технологією Opel Hybrid 48V роблять все це можливим уже сьогодні.

Гібридна система Opel Hybrid 48V пропонує багато переваг у реальному щоденному використанні. Наприклад, гібридний силовий агрегат дозволяє зменшити споживання палива та викиди CO2 до -18% (для моделі Opel Corsa) у порівняно з аналогічним автомобілем, що оснащений звичайним двигуном внутрішнього згоряння. Крім того, гібридна система також допомагає підвищити комфорт та задоволення від водіння.

Під час рушання з місця та динамічного прискорення, електромотор підтримує бензиновий двигун. Завдяки тому, що електромотор видає додатковий крутний момент, досягається гарна динаміка та жвавість автомобіля у поєднанні з невисоким рівнем викидів СО2 і контрольованим споживанням пального.

Нарешті, на низьких швидкостях електромотор дозволяє автомобілю рухатись у повністю електричному режимі – так можна подорожувати на відстань до одного кілометра, що дуже корисно під час маневрування та паркування. За статистикою, гібридна система Opel Hybrid 48V дозволяє автомобілю рухатись містом близько 50% часу у виключно електричному режимі.

Автомобіль з гібридною силовою установкою Opel Hybrid 48V може автоматично перемикається на електромотор за наступних умов: коли достатній рівень заряду батареї гібридної системи, коли зовнішня температура та температура каталізатора є відповідними для роботи гібридної системи, а також за інших умов. Якщо автомобіль з гібридною системою Opel Hybrid 48V сповільнюються, то в цьому випадку бензиновий двигун вимикається, а електромотор працює у якості генератора для підзарядки 48-вольтової батареї гібридної системи. При цьому, автомобіль з гібридним силовим агрегатом Opel Hybrid 48V також може рухатись завдяки електромотору.

Сучасна гібридна система Opel Hybrid 48V побудована так, щоб досягнути оптимальної ефективності в експлуатації: достатня потужність, помітне зниження споживання палива та викидів вуглекислого газу СО2, можливість руху виключно на електроприводі, адаптація до різних моделей автомобілів Opel, невисока вартість у порівнянні з іншими гібридними системами більш складної конструкції.

Усі ці вимоги вдалось реалізувати завдяки гнучкій та продумані конструкції гібридної системи Opel Hybrid 48V, до складу якої входять:

  • Бензиновий трициліндровий 1,2-літровий турбодвигунів нового покоління, що був спеціально розроблений для гібридних систем та відповідності екологічному стандарту Euro 6e. Для досягнення оптимальної ефективності, новий двигун працює за циклом Міллера (особливий термодинамічний цикл). Також підвищення ефективності забезпечують турбонагнітач зі змінною геометрією, що покращує подачу повітря навіть на низьких обертах, та система змін фаз газорозподілу.
  • Нова електрифікована 6-ступенева роботизована трансмісія з подвійним зчепленням, яка була розроблена спеціально для гібридних систем. Завдяки конструкції з подвійним зчепленням, перемикання передач можливе майже без переривання крутного моменту, що позитивно вливає на динаміку прискорення та покращення комфорт під час водіння. Всередині коробки передач розміщено електромотор та перетворювач постійного струму для його живлення, завдяки чому вдалось максимально оптимізувати розмір і вагу трансмісії.
  • Синхронний електромотор з постійними магнітами, що інтегрований у коробку передач. Електромотор видає пікову потужність 21 кВт (28 к.с.) та розвиває максимальний крутний момент 55 Нм, який доступний майже миттєво при натисканні педалі акселератора.
  • Стартер з ремінним приводом, що також працює від мережі живлення з напругою 48 вольтів. Стартер у поєднанні з електромотором запускають бензиновий двигун зі стану холодного старту; також цей стартер використовується для швидких та плавних перезапусків бензинового двигуна під час руху в гібридному режимі.
  • Літій-іонний акумулятор з робочою напругою 48 вольтів та з корисною ємністю 432 Вт-годин (номінальна ємність 890 Вт-годин). Акумулятор гібридної системи заряджається завдяки рекуперації або під час роботи бензинового двигуна. Зазвичай акумулятор гібридної системи встановлений під переднім лівим сидінням (на моделі Opel Grandland Hybrid акумулятор встановлений в нижній частині кузова), завдяки чому забезпечується оптимальний розподіл ваги та вдається зберегти незмінним весь корисний об’єм багажного відсіку.

Дана гібридна установка уже представлена на європейському ринку. Українське представництво Бренду Opel працює над тим, аби новинки з даною установкою з’явилися на нашому ринку уже в 2025 році.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, німецький автовиробник показав електричний концепт-кар Opel Experimental.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version