Рік тому компанія Ford анонсувала появу гібридної версії свого пікапа Ranger. Нарешті така машина побачила світ, трохи запізнившись до дебюту прямого конкурента моделі Toyota Hilux Hybrid. Натомість Ford, на відміну від Toyota, запропонував не стартер-генератор, а повноцінну гібридну установку з можливістю підзарядки батареї від мережі.
До складу гібридної системи входять бензинова “турбочетвірка” на 2,3 літра та електромотор потужністю 102 к.с., вбудований у корпус десятиступінчастого “автомата”. Разом вони розвивають 279 к.с. та 690 Нм.
Для живлення електромотора передбачена тягова батарея ємністю 11,8 кВт*год, яка забезпечує до 50 км суто електричного пробігу, а на її повну зарядку від побутової розетки йде чотири години. Гібридний пікап також має бортову систему електропостачання Pro Power Onboard з побутовими розетками потужністю 2,3 кВт (штатно) або 6,9 кВт (за доплату).
Гібридний Ford Ranger оснащений повнопривідною трансмісією e-4WD. Як і звичайні дизельні версії, гібридний пікап може брати на борт до однієї тонни вантажу (залежно від комплектації) та буксирувати причепи масою до 3,5 т.
Головною зовнішньою відмінністю гібридного авто став лючок із зарядним роз’ємом поруч із звичайною кришкою паливного бака на задньому крилі. Але до того ж для гібрида підготовлена вітальна спецверсія Stormtrak, яка має іншу решітку радіатора, набір графіки на кузові, додаткові шильдики і чорні 18-дюймові колеса.
Гібридні пікапи Ford Ranger PHEV випускатимуть на заводі у Сільвертоні (ПАР). Звідти машини надходитимуть до Європи, Австралії та Нової Зеландії. Старт продажів намічено на весну 2025 року, тоді ж оголосять ціни.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK. Ford розробляє мультимедіа, яке може підслуховувати за водіями.