SAIC-GM-Wuling (SGMW) офіційно оголосила про вихід на китайський ринок електричного хетчбека Wuling Air. У Китаї він з’явиться під назвою Clear Sky (Чисте небо).
Серійне виробництво моделі запущено 8 серпня цього року в Індонезії. Wuling Air став першим китайським «батарейним» автомобілем на індонезійському ринку.
За даними видання CarNewsChina, з моменту запуску компанія зібрала понад 4000 попередніх замовлень на хетчбек. З них на 26 жовтня клієнтам в Індонезії доставлено 300 електромобілів Wuling Air. До кінця 2022 року китайська новинка з’явиться у Єгипті та Індії, а надалі й в інших країнах.
На ринку Wuling Air доступний у дво- та чотиримісній версіях. Габаритні розміри двомісного хетчбека – 2599 х 1505 х 1631 мм, колісної бази – 1635 мм.
Чотирьохмісний автомобіль з подовженою до 2010 мм колісною базою досягає 2974 мм завдовжки. Ширина та висота – ті ж. У кузовній палітрі чотири відтінки: білий, синій, сірий та кавовий.
У Wuling Air квадратний кузов з гладкими лініями й сильно нахиленим назад лобовим склом. Передній частині – традиційні для електромобілів закриті фальшрадіаторні решітки з великим логотипом Wuling по центру, за якими захований зарядний порт. Заднє скло підкреслено тонкою червоною смугою, під якою видно напис з назвою марки.
Пофарбовані в чорний передні та задні стійки створюють ефект даху, підвішенного у повітрі. Доступ до салону відкривають широкі двері з вертикальними ручками. В інтер’єрі привертають увагу здвоєний дисплей на передній панелі та аналогові кнопки під центральним екраном. У оздобленні інтер’єру використані м’які матеріали.
За даними Міністерства промисловості та інформаційних технологій Китаю, Wuling Air укомплектований одним електродвигуном потужністю 53 к.с. та літій-залізо-фосфатною батареєю. Місткість батареї – 17,3 або 26,7 кВт · год, запас ходу на одній зарядці за китайським циклом CLTC – 200 і 300 км відповідно. Максимальна швидкість заявлена на рівні 100 км/год.
Вартість хетчбека на китайському ринку поки не озвучена.
Як раніше повідомляв Autogeek, американці почали продавати в Європі дешевий електромобіль за €12 000.