До 2040 року Uber має намір стати мобільною платформою з нульовим рівнем викидів в 10 000 містах на шести континентах, здійснюючи 100% поїздок з нульовим рівнем викидів на транспортних засобах, громадському транспорті та мікротранспорті.
Європейські ринки є лідерами в електрифікації індустрії райдшерінга. До 2025 року 50% відстані в поїздках, здійснених на платформі Uber в семи європейських столицях (Амстердам, Берлін, Брюссель, Лісабон, Лондон, Мадрид і Париж), будуть припадати на автомобілі з нульовим рівнем викидів.
Для досягнення цієї мети сотням тисяч водіїв по всій Європі, США і Канаді буде виділено 800 млн доларів, щоб допомогти їм перейти на автомобіль з нульовим рівнем викидів.
Uber буде продовжувати розширення сервісу Uber Green по всій Європі, де пасажири можуть замовити автомобіль з більш низьким рівнем викидів за невелику додаткову плату: з 37 міст, де сервіс доступний сьогодні до 60 міст до кінця 2021 року, включаючи Лондон і Барселону. Це буде означати, що до кінця 2021 року пасажири зможуть вибрати автомобіль з нульовим рівнем викидів в містах, що представляють 80 відсотків нашого бізнесу в Європі.
Uber Green був представлений в Києві в березні 2019 року і столиця України стала другим містом в Центральній і Східній Європі після Бухареста, де присутній повністю електричний сервіс райдшерінга. З моменту запуску в березні 2019 року понад 50 тисяч людей скористалися цією послугою хоча б один раз. Всього на електромобілях на платформі Uber в Києві було здійснено близько 9 мільйонів поїздок, при цьому найдовша поїздка склала 156 кілометрів. Середній час очікування подачі електромобіля – всього 7 хвилин.
Георгій Соколянський, Глава з розвитку Uber в Центральній і Східній Європі, сказав: «Будучи найбільшою мобільною платформою в Європі, ми повинні відіграти важливу роль в боротьбі проти зміни клімату та підтримці “зеленого” відновлення екології. Пам’ятаючи про свої обов’язки перед водіями, пасажирами і містами, сьогодні ми взяли на себе ряд амбітних зобов’язань з просування електрифікації нашої платформи. Ми розробляємо нашу дорожню карту, щоб до 2040 року стати мобільною платформою з нульовим рівнем викидів, в якій європейські країни, такі як Україна, будуть лідирувати, здійснюючи важливі зміни в наступні п’ять років».
Вільям Тодтс, генеральний директор Transport and Environment (T&E), сказав: «По всій Європі люди втомилися від пробок і забруднення повітря. Використання електромобілів є ключем до вирішення цих проблем. І найкраще почати з водіїв, що проїжджають багато кілометрів щодня, які першими отримають переваги від більш дешевих в експлуатації і екологічно чистих електромобілів. Намір Uber швидко електрифікувати свій автопарк у великих містах Європи – гарна новина. Прийшов час великим європейським компаніям демонструвати лідерство. Нам потрібно, щоб у всіх великих містах Європи з’явилися зони з нульовим рівнем викидів, розширювалися і створювалися нові велосипедні доріжки, призначені тільки для велосипедистів, при цьому забезпечуючи легкий доступ до зарядки вдома, на роботі і скрізь, де люди паркуються».
Uber першим уклав ряд партнерств в галузі, щоб спростити і зробити більш доступним для водіїв перехід на автомобілі з нульовим рівнем викидів. Наприклад, Renault-Nissan і Uber підписали угоду про стратегічне партнерство, щоб забезпечити водіям, які використовують додаток Uber, доступ до недорогих електромобілів в багатьох країнах Європи. У Великобританії Uber і BP підписали угоду про надання водіям нових спеціалізованих центрів зарядки в Лондоні, а у Франції партнерство з EDF допоможе надати нову інфраструктуру швидкої зарядки і знижки на установку домашньої зарядки. В Україні Uber забезпечує пільгові тарифи для водіїв Uber Green на зарядних станціях Yasno і Toka.
Uber також опублікував новий звіт про те, як просувається електрифікація ринку послуг райдшерінга по всій Європі «SPARK! Partnering to electrify in Europe». У ньому йдеться про складнощі електрифікації, з якими зіштовхуються водії, які їздять на великі відстані – особливо щодо зарядки і доступності; а також про те, як Uber, автовиробники, компанії з виробництва зарядних пристроїв, міста і місцеві органи можуть працювати всі разом, щоб подолати їх.
Георгій Соколянський, Глава з розвитку Uber в Центральній і Східній Європі, додав: «Ми вважаємо, що якщо бізнес і держава будуть працювати разом, щоб створити правильні умови, то протягом 5 років можна буде електрифікувати послуги райдшерінга в будь-якому великому європейському місті. Це може послужити каталізатором змін і привести до більш широкого переходу до автомобілів з нульовим рівнем викидів і в Україні».