Menu
in

До 2030 року – тільки електромобілі: представлено план електрифікації Mercedes-Benz

До кінця 2022 року Mercedes-Benz випускатиме вісім електричних моделей на семи заводах.

Концерн Daimler AG удвічі прискорить темпи переходу на електромобілі. Як зазначено у відкоректованому плані електрифікації, кінцева мета – EV-only ( «тільки електромобілі») – може бути досягнута вже до кінця десятиліття, але, як поточнив голова концерну Ола Келленіус, тільки на тих ринках, які будуть готові до такого кроку.

Вже до кінця цього року Mercedes-Benz офіційно представить електричний седан EQE (аналог звичайного E-класу), а на 2022 рік заплановані прем’єри двох «зелених» моделей – кросоверів, відомих під умовними назвами EQE SUV та EQS SUV (включаючи версію Maybach). Також у 2022 році дебютує Mercedes-Benz EQXX – новий символ переходу марки на електротягу, якому обіцяно запас ходу понад 1000 км.

В цілому, до кінця наступного року електрична лінійка Mercedes-Benz буде налічувати вісім моделей, а до 2025-го на електромобілі та гібриди припадатиме 50% світових продажів компанії, в два рази більше, ніж планувалося раніше. Основна ставка в досягненні поставлених цілей зроблена на Китай.

При цьому, про повну відмову від ДВЗ в Daimler AG поки не говорять, хоча до 2026 року інвестиції в розвиток ДВЗ і гібридних систем будуть знижені на 80% щодо 2019 року, що красномовно свідчить про пріоритети Daimler AG. Вже після 2025 концерн перейде на розробку виключно електричних платформ. В планах створення одразу трьох універсальних архітектур для різних сегментів ринку: MB.EA – для середньо- та повнорозмірних легкових автомобілів, AMG.EA – для спортивних моделей та VAN.EA – для легких комерційних.

З 2022 з 2030 рік Daimler планує інвестувати в електромобілі 40 млрд євро. Частину цих коштів спрямують на розробку електродвигунів з осьовим магнітним потоком, які повинні стати компактнішими та економічнішими за нинішні. Також концерн розробляє уніфіковані акумуляторні комірки. Зібрані з акумуляторні блоки отримають 90% випущених електромобілів. Найближчим часом очікуються акумулятори з кремниево-вуглецевим анодом, а у перспективі – твердотільні. Для їх виробництва побудують вісім заводів загальною потужністю 200 ГВт∙год на рік, а у 2023 році в німецькому Куппенгаймі запустять завод з переробки батарей.

Як раніше повідомляв Autogeek, в Україні стартували продажі нового Mercedes-Benz C-Class.

За матеріалами: Mercedes-Benz

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version