Аналітики автомобільної галузі прогнозують падіння цін на електромобілі.
Volkswagen покладає великі надії на електрификацію. Запропонувавши клієнтам великий вибір повністю електричних моделей, німецький концерн розраховує позбавитись «дизельгейтного» минулого. Минулої п’ятниці компанія заявила, що до 2030 року доведе продажі електромобілів в Європі до 70%, що вдвічі більше попереднього цільового показника. У США та Китаї цей показник складе 50%. Вже до кінця цього року концерн запропонує 20 електричних моделей, включаючи кросовер ID.4 та седан ID.5, а до 2025 року інвестиції в електричну лінійку складуть 19 млрд доларів.
За оцінками аналітиків швейцарського фінансового холдингу UBS, на сьогодні витрати на виробництво звичайного Volkswagen Golf приблизно на 5000 доларів нижчі, ніж на нові електромобілі марки, а до 2025 року електромобілі порівняються в ціні з автомобілями з ДВЗ. Цьому сприятиме падіння цін на тягові батареї.
На думку аналітиків, Tesla в цьому відношенні має перевагу, оскільки виробляє та закуповує батареї у великих кількостях. В середньому кожна батарея вже зараз обходиться американській компанії на 1000-2000 доларів дешевше, ніж іншим виробникам електромобілів.
У інвестиційному фонді Ark Innovation (ARKK) прогнозують, що у 2025 році седани масових марок з електричними силовими установками будуть коштувати на тисячі доларів дешевше за бензинові аналоги. До цього моменту продажі електромобілів виростуть до 82%, а до 2040 року багато автовиробників будуть відмовлятися від випуску масових моделей з ДВЗ, пропонуючи на ринках із зростаючою економікою одразу електромобілі.
Як раніше повідомляв Autogeek, в лютому українці “переключились” з електромобілів на гібриди.