Коли мова йде про найдешевші електромобілі на ринку, то зазвичай на думку приходять японські та європейські машини з великими пробігами та малою залишковою ємністю батареї. А якщо ж мова йде про нові машини? Журналісти AUTOGEEK відібрали п’ять найдоступніших нових електромобілів на українському ринку.
Chery QQ Icecream
Від 11 500 доларів
Найдешевшим новим електромобілем на українському ринку є китайський сітікар Chery QQ Icecream. Задньопривідний двухдверний електромобіль за габаритами майже аналогічний Smart Fortwo. Авто має 3008 мм завдовжки, 1496 мм завширшки і 1637 мм заввишки при колісній базі 1960 мм. У салоні авто все максимально лаконічно – мінімально необхідний пакет опцій та цифрова панель приладів.
Залежно від модифікації, авто має тягову батарею ємністю 9,6, або 13,9 кВт*год, запас ходу становить 120, або 170 кілометрів відповідно. Зазначається, що машина приводиться у рух 27-сильним електромотором, що встановлений на задній осі.
Максимальна швидкість електричного сітікара з “солодкою” назвою становить усього лише 100 км/год. Цікаво, що попередня версія моделі лише за два роки розійшлась по світу тиражом понад півмільйона екземплярів.
Dongfeng ER30
Від 12 000 доларів
Компактний електричний хетчбек Dongfeng ER30 за габаритами потрапляє у середину В-сегменту. Електромобіль обладнано доволі місткою тяговою батареєю ємністю 32 кВт*год. З нею машина здатна проїжджати на одній зарядці до 255 км. Хетчбек приводиться у рух електродвигуном потужністю 82 к.с.
Керування налаштуваннями салону та основними функціями авто виведено на багатофункціональний сенсорний дисплей, що встановлено на центральній консолі. Вже у базовій комплектації машини є кондиціонер, електропривід бокових дзеркал, центральний замок, система розподілу гальмівних зусиль (EBD), дві подушки безпеки, голосове управління мультимедіа тощо.
Автовиробник зазначає, що Dongfeng ER30 має спільну платформу з Nissan Leaf першого покоління, що дещо спрощує обслуговування та пошук запчастин.
Yema Letin Mango Pro
Від 12 000 доларів
Компактний електричний хетчбек Letin Mango Yema має п’ятидверну компоновку та розрахований на чотирьох дорослих пасажирів. Машина має 3622 мм у довжину та колісну базу у 2442 мм. Попри скромні розміри, новий Letin Mango має 185-літровий багажний відсік, під підлогою якого сховано запасне колесо.
У салоні машини прописались цифрова панель приладів, 9-дюймовий сенсорний дисплей інформаційно-розважальної системи, кондиціонер, круїз-контроль, на центральний монітор також може виводитись картинка з камери заднього виду.
За окреслену суму в 12 000 доларів можна купити базовий 34-сильний варіант, але існує і 48-сильна версія електромобіля. Максимальна швидкість усіх Letin Mango обмежена на позначці 100 км/год.
Зазначимо, що китайський електромобіль оснащений тяговим акумулятором ємністю 17,28 кВт*год, що забезпечує запас ходу у 185 км. Зарядити електромобіль від побутової розетки можна за 6,5 години.
Changan Lumin
Від 12 000 доларів
Китайська компанія Changan представила міський електромобіль під назвою Lumin у 2022 році. Машина виглядає симпатично та навіть трохи весело завдяки обтічним формам, великим круглим фарам та висувним дверним ручкам. Машина побудована на платформі EPA0, що призначена для компактних хетчбеків та cітікарів. Changan Lumin має 3270 мм у довжину та колісну базу у 1980 мм. Багажний відсік має об’єм лише 104 літри.
Інтер’єр Changan Lumin також виглядає привабливо. У салоні встановлено монітор розмірністю 10,25 дюйма. Під ним розташувався блок кнопок для керування налаштуваннями клімат-контролю.
Машина оснащена електромотором потужністю 41 к.с. Залежно від модифікації, електричний сітікар може проїжджати від 155 до 300 км на одному заряді батареї. Максимальна швидкість авто становить 101 км/год.
Pocco Meimei
Від 14 000 доларів
Компактний електромобіль для міста було офіційно презентовано у 2021 році. Його розміри становлять 3025 мм у довжину, а колісна база сягає 1950 мм. Досить компактні габарити змусили китайського автовиробника зробити машину двохмісною.
Pocco Meimei оснащений встановленим спереду синхронним електродвигуном із постійними магнітами потужністю 27 к.с. і крутним моментом у 100 Нм.
Залежно від розмірів та ємності тягової батареї – 9,2 й 15,5 кВт*год відповідно – Pocco Meimei може проїжджати від дальності 116, або 180 км. На зарядку акумулятора від побутової розетки знадобиться від шести до восьми годин. Максимальна швидкість компактного електромобіля, як і у більшості випадків, складає 100 км/год.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, китайці побудували електричний танк за $3000.