Menu
in ,

До 1000 км без підзарядки та з кондиціонером: електрокросовер GAC Aion LX отримав містку кремнієву батарею

GAC Group озвучила запас ходу оновленого електричного кросовера Aion LX.

Китайська автомобілебудівна компанія GAC Group завершила випробування електричного кросовера Aion LX з новою кремнієвої батареєю. Акумуляторний блок пройшов високотемпературне калібрування і готовий до серійного виробництва. Офіційно зафіксований запас ходу кросовера з новою батареєю та при постійно включеному кондиціонері досягає 904 км.

Про розробку нових батарей GAC Group оголосила у січні 2021 року, а офіційна презентація технології анодних комірок GAC Ion із губчатого кремнію відбулася у квітні, на Дні технологій GAC 2021. Зі слів представника компанії, домогтися застосування кремнієвих анодних матеріалів великої місткості у великомасштабних силових батареях вдалося тільки після п’яти років досліджень. Батареї, створені за технологією GAC Ion, на 20% менші та на 14% легші від аналогів. Щільність зберігання енергії в них досягає 280 Вт•год/кг, а ємність самої батареї – понад 150 кВт•год.

За даними компанії, укомплектований новою батарей Aion LX зможе запропонувати запас ходу від 650 до 1000 км. На конвеєр далекобійний електрокроссовер обіцяють поставити найближчим часом.

Як раніше повідомляв Autogeek, в Китаї представили електромобіль GAC AION S Plus.

За матеріалами: Autohome

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version