Menu
in

Для майбутнього “Дакару”: унікальне багі Dacia Sandrider перевели на синтетичне паливо

Ралі-рейдова версія Dacia Manifesto Concept 2022 року замінила електричну силову установку на турбований 6-циліндровий двигун, що працює на синтетичному паливі.

Відомо, що модернізований спортивний автомобіль буде брати участь у “Дакарі” та інших етапах Чемпіонату світу з ралі-рейдів, починаючи з 2025 року. Dacia Sandrider буде омологований у категорії Ultimate T1+. Машини війдуть до складу команди Prodrive, та керуватимуться досвідченими пілотами, включаючи Себастьєна Леба.

У салоні Dacia встановили додаткові навігаційні екрани для штурмана та пару гоночних сидінь Sabelt, оббитих антибактеріальною тканиною.

Довжина Sandrider становить 4140 мм, ширина – 2290 мм, висота – 1810 мм. Незважаючи на компактні габарити, машина має колісну базу у 3000 мм і мінімальні звиси. На відміну від концепту, який був оснащений модними безповітряними шинами, гоночний автомобіль їздить на звичайних 17-дюймових алюмінієвих колісних дисках, взутих у 37-дюймову гуму BF Goodrich.

Кузов із вуглецевого волокна встановлений на легкому трубчастому шасі. Потужна підвіска на подвійних поперечних важелях має хід 350 мм. Авто приводиться у рух 3,0-літровим V6 потужністю 355 к.с. і з максимальним крутним моментом у 539 Нм. Тяга передається на всі чотири колеса через 6-ступінчасту секвентальну коробку передач.

Цікаво, що відповідно до зобов’язань Dacia щодо зниження  викидів у атмосферу потужний V6 працює на синтетичному паливі від Aramco. Це паливо з низьким вмістом вуглецю сумісне з існуючими двигунами внутрішнього згоряння.

Окрім того, Sandrider на 15 кг легший за аналогічні прототипи, а кузов із вуглецевого волокна містить антиінфрачервоні пігменти для підтримки нижчої температури в салоні.

Окрім дев’ятиразового чемпіона WRC Себастьєна Леба, який бере участь у Дакарі з 2016 року, за кермо Sandrider сядуть п’ятиразовий переможець Дакару Нассер Аль-Аттія та восьмиразова учасниця Дакару Крістіна Гутьєррес Ерреро.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, у найдешевшого електромобіля в Європі з’явилася комерційна версія.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version