Volkswagen і Xpeng співпрацюють над новою платформою для електромобілів, яка, як сподівається німецький автовиробник, знизить витрати на виробництво та допоможе відновити частку ринку в Китаї.
Керівники німецького бренду вважають, що нова китайська електрична архітектура (CEA), яка є спільним проектом Xpeng і дочірніх компаній VW, Volkswagen China Technology Company (VCTC) і CARIAD China, скоротить витрати на цілих 40 відсотків порівняно з поточною платформою MEB.
Зазначається, що економія полягає у зменшенні на 30 відсотків кількості електронних блоків керування. Централізована комп’ютерна система та зональна структура підсистем також спрощує застосування оновлень через бездротовий зв’язок і впровадження нових технологій, таких як функції автономного водіння, які можна постійно та безперебійно оновлювати.
Відомо, що Volkswagen випустить авто на новій платформі на китайський ринок у 2026 році. Цікаво, що того ж року компанія представить другу китайську платформу, розроблену спільно Volkswagen China Technology Company (VCTC) разом із SAIC Volkswagen і FAWVolkswagen.
Минулого року німецький автовиробник придбав 4,99 відсотка акцій китайської фірми приблизно за 700 мільйонів доларів в рамках плану повернути назад свою втрачену долю в Китаї. “Конкуренція дуже жорстка, і ми повинні адаптувати нашу структуру витрат, щоб бути конкурентоспроможними в цьому середовищі”, – керівник Volkswagen у Китаї Ральф Брандштеттер.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, заряджений мінівен Volkswagen ID.Buzz GTX показали офіційно.